PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg så noe sånt i USA. Noen som vet om noe lignende i Norge? Skal altså kunne ha input 240 volt, men "output" 120/110 Volt. Den jeg så hadde flere muligheter til å stikke inn i kontakter og med ett uttak hvor du plugget i ledningen. Andre former av transformatorer av LITE format kan også være interresant. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har en slik. Tror jeg. Sjekk Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Tror de pleier å selge sånne på flyplasser. Så det når jeg var i skotland. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg kan si det slik at jeg er temmelig ofte på flyplasser. Ihvertfall på Gardermoen, hvor jeg har sett etter det, har de ikke det jeg tenker på. Merk at jeg skal ha transformator i den, eventuelt en løs liten transformator. Altså at den kan plugges inn i norsk strøm og gi amerikansk strømstyrke ut. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Clas Ohlson - Clas Ohlson - Clas Ohlson - Biltema? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Fant av en eller annen grunn BilTema-katalogen i bladkurven. De har det ihvertfall ikke. Clas Ohlson har det ikke på nett, det jeg kan se. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 http://www.1ststoptravelstore.com/electricity.htm Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Hvis noen vet om steder i Norge de har noe sånt, så si fra. Er vel akkurat på tollgrensen det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå