andesam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 folk som prøver å være så utrolig gangster. får nesten lattis av å se di. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 folk som prøver å være så utrolig gangster. får nesten lattis av å se di. thug for life yo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 | Gamle menn med hatt | Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 || Radio 1, Dimmu Borgir og tilsvarende faenskap, Bush-patrioter, trimmede mopeder, sammarbeids-regjeringer, USA's politikk, krig || Å hate krig... Hmm... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Folk som ikke blinker i rundkjøringer Folk som bråker når man prøver å sove. Folk som tror man blir rik på CS fordi man vant compo på et lokalt lan en gang. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Folk som tror man blir rik på CS fordi man vant compo på et lokalt lan en gang. HAHAHHAHA! :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Å hate krig... Hmm... Ja? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeg hater/irriterer meg over dette: dette idioter som klenger seg innpå deg svette folk på buss/kino regntunge dager teamkillere på BF Vietnam en viss jente på skolen MPETRE-klanen datavirus, og personene som lager dem wannabe 1337 idioter som tror de vet alt om alt at prix her ikke tar inn battery altfor ofte Mess TV, Blender, Chatsonen ol. og alle de som har så lite å gjøre at de bruker tid og penger på det Ja, det skulle vel dekke det meste.. Endret 23. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 || Fotball: Lyn, Lillestrøm, Brann og Kongsvinger. Ellers: intolerante idioter. || Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvorfor er det så mange som hater fjortizzer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kort oppsummert: stupid people and the things they do. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hmm | rasister og andre som hater folk uten at de kjenner dem | folk som kjenner både A, B, C og D gjengen i oslo, og kan få alle hit på en time, gjerne også hells angels, nordisk bokser forening og VHO, men som ikke tør å gjøre noe selv | folk som slår i tastaturet | folk som tenker ulogisk | folk som tror de kan alt om biler fordi de har spillt gjennom hele Need For Speed Underground, og har skiftet olje på bilen en gang | folk som har litt ord om data, og bruker det om alt innen data... | folk som "hacker" med netbus o.l. | folk ikke står ved det de sier | folk som SNAKKER sms-språket hmm er vel ikke akkurat alt jeg hater her, men jeg liker ingen av dem... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Politikk Gotere High Fantasy (Ringenes Herre o.l.) Wiggere Fulle fjortisser Mopeder Dårlig musikk (hah) Overpatriotiske amerikanere som går berserk når man f.eks. poster et videoklipp fra 9/11 med Benny Hill musikk på et forum. Stuff Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Overpatriotiske amerikanere som går berserk når man f.eks. poster et videoklipp fra 9/11 med Benny Hill musikk på et forum. Klassiker. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg hater: Meg Selv. Hotell Cæsar. (og all annen såpe for den saks skyld) Menneskets natur. Fauske (stedet der jeg bor) Elitisme. (bedre kjent som "1337") Folk som bare lever for å leve (som i nyttesløse snyltere, GÅ Å DØ! ) Min egen feighet Mine lite gjennomtenkte handlinger DEG! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Dyre skolebøker. Støtter den. Har brukt seriøst møe penger på bøker de siste dagene. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 || Radio 1, Dimmu Borgir og tilsvarende faenskap, Bush-patrioter, trimmede mopeder, sammarbeids-regjeringer, USA's politikk, krig || Å hate krig... Hmm... Problemer med det? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) || Meg selv, livet mitt || Endret 23. august 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå