Gå til innhold

Din hatbås (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
|| Radio 1, Dimmu Borgir og tilsvarende faenskap, Bush-patrioter, trimmede mopeder, sammarbeids-regjeringer, USA's politikk, krig ||

Hater du meg? Er Bush patriot, er for USA's politikk, og jeg syns RHCP er low-q sammenlignet med Zeppelin :w00t:

Heldigvis er du mer en bare en USA-patriot,

og jeg hater deg ikke selvom jeg syns du har et tvilsomt syn på politikk.

Jeg respekterer at du ikke syns noe om RHCP :)

Lenke til kommentar
| dårlig trancemusikk |

Har aldri hørt om god trance"musikk", så...

Ellers er hat et sterkt ord, og jeg foretrekker å sette opp en mislike STERKT-liste:

|| Sissel-Merete (norsklærer på Bergmo) - udugelige ting - folk som tror de er mer enn de er - folk med sterke fordommer ||

Lenke til kommentar

|| Innvandrere (og selvfølgelig alle andre som måtte gjøre det) som snylter på staten, kjører dyre biler, opptrer i gjenger på 10++, oppfører seg som drittsekker,skal ha oppmerksomhet hele tida og som kommer med "er du rasist?" når man påpeker det (nei, jeg er ikke rasist, jeg liker faktisk innvandrere mye bedre enn mange nordmenn, men sånne folk trekker ned helheten betraktelig). Videre: At folk ikke bruker hjelm på sykkel, at folk sniker på t-banen, at folk på andre måter oppfører seg "irriterende", vestkantklyser (som røyker på t-banen og leker (?) pappagutter), statskirken, gal orddeling og alle andre språklige blundere ||

to be edited

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...