danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg liker ikke han kisen som var på forsiden av VG. 312 6'ere etter VGS, dame og et relativt bra ytre. Slike kan bare brenne. Gull.korr ? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg liker ikke han kisen som var på forsiden av VG. 312 6'ere etter VGS, dame og et relativt bra ytre. Slike kan bare brenne. Gull.korr ? Jah. Han var digg OG smart. Ingenting slår det ass. Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lista må jeg komme tilbake til. --------------- Forslag til versting msn nick: (l)C@ñ't G€t ù out 0f mµ m!1ñ<| C/-\nt |i3:$ C@uze a b0y l1k£ u S' sö h@rd2find(f) I'm W@1tîñ4de dൠ2make Û m!Ñ€(L)??Who:D(L) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Okai. Her er en av mine beste venner som er så sinnsykt pen og som jeg er misunnelig på: eh.. jah..siklegutter Endret 9. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) BWAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Hater folk som har det jeg vil ha på DC++, men ingen ledige slots. AnAnAs: Endret 9. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ho er fin ho, MEN utsenende er IKKE ALT, personligheten har MYE å si den og. men du, ikke vær misunnelig! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hun er jo bare sånn vanlig, og dessuten sånn derre "å lø, jeg er så schpaa, kom og gi meg en tier på deiligst.no". Thea > Hun der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Okai. Her er en av mine beste venner som er så sinnsykt pen og som jeg er misunnelig på: http://home.broadpark.no/~leriksso/pics/rarjente.jpg Og ja, hun lot meg få poste bildet. Så no worries. JEG HAR LIKT SKJØRT DA!! btw. Synes uansett du har ingenting å være misunnelig på. Så ikke så aller værst hu der, men det jeg har sett av deg er dog bedre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var det ikke hu som var så snill og morsom da? http://www.atsdr.cdc.gov/tfacts6.html Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var det ikke hu som var så snill og morsom da? http://www.atsdr.cdc.gov/tfacts6.html Yup. Hun er verdens beste. Hun kan ikke for det stakkars, she's just damn hot Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmm *gå undercover som kjekk og søt gutt* *roper etter maskemakere osv* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Er hun flink på skolen da? Vedder på at hun ikke kan forskjellen på sarkasme og ironi. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 BWAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHater folk som har det jeg vil ha på DC++, men ingen ledige slots.AnAnAs: Enig i den der fredrik. AnAnAs: Vell, may I say 1:1? To forskjellige typer. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var det ikke hu som var så snill og morsom da? http://www.atsdr.cdc.gov/tfacts6.html Yup. Hun er verdens beste. Hun kan ikke for det stakkars, she's just damn hot Ikke brenn inne med frusttrasjonen, skaff en leiemorder... Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hater ingen grupper generelt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ikke brenn inne med frusttrasjonen, skaff en leiemorder... Okai... Skal drepe henne i morgen. Vi skal på Norli sammen. Oppslag i morgen: "Jente drept i bokhandel av sjalu venninne" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Få henne til å regge seg her, så skal vi avgjøre hvem som er tøffest av dere. :-----D))) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Få henne til å regge seg her, så skal vi avgjøre hvem som er tøffest av dere. :-----D))) Hun og data går IKKE sammen. Det kan man bare glemme. Men du kan jo bli med til Norli da Dani? På bytur med bestis og fin jente? ikke verst? Endret 9. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da er du tøffere. Ekke noe tøft med jenter som ikke kan bruke en PC. Når skal dere på Norli da? For jeg skal til Jan med Tobias i morgen. :------D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan hun ikke data? *uattraktiv* Neida.. men liker ikke helt jenter som ikke har litt innsikt i teknologi.. Trenger ikke være "ubrnrd11!11 lzm" men greit om hun vet hvordan hun skrur på PCe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå