FuglFøniks Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg får nesten legge til da Mødre som maser om det samme med 5 sekunders mellomrom. LUKK DØRA OG HOLD TIL HELVETE KJEFT Støtter den støttes deluxe Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmm, la meg tenke: || NIGHTWISH, Hammerfall, diverse andre band som spiller møkkamusikk, klisjéfylte sangtekser (se Nightwish) folk som ikke gir tegn når de kjører bil, folk som stikker andre i ryggen, klapping når piloten lander flyet på Gardermoen, intolerante populister som bare griner uten å ha ryggdekning for den politikken de støtter.|| Av disse alternativene troner Nightwish og flyklappingen høyest på listen. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 -> ||Østerrisk rusbrus, snuff, polsk kebab, Hamar-kebab, all musikk i "Scooter"-sjangeren, ballader, klisjé-filmer, folk med barnevogn som går sakte og sperrer hele gata, folk som går i "turist"-hastighet, altfor fulle folk, spillemaskiner som det aldri går an å vinne på, dørvakter som tror de eier verden|| <- Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 || De helt innlysende standard-elementene Tullingene som vil bygge kafe på jostedalsbreen Turistflyging i helikopter Pysj Pop Baluba Pysj Pop Baluba programlederne Tenåringer (ungdomsskoleelever) som klager på en lærer uten grunn Tenåringer som sier at en lærer "utnytter sin posisjon" når et helt vanlig fornuftig menneske ville se at eleven tar feil || Andre ting som irriterer meg eller som jeg ikke liker: -Folk som sniker i køer -FRP-politikk -Carl I. sitt islam-utsagn -det at det finnes mennesker som støtter dette utsagnet -Politikere som vil innføre ting som heldagsskole (barneskolenivå) og ekstrem flexitid -pøsregn og 25 grader -fotballtrenere som presser unge spillere (dvs fra f.eks. 8-13 år), og som mener at fotball er det viktigste i verden -pengesluket lokalfotball (sikkert ikke overalt da) -råkjøring med bil, båt og motorsykkel -folk som generaliserer, f.eks når det gjelder politikken til et parti Dette var en befriende tråd Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) msnnavn hahahahahha, gud! Du har så EVIG rett! Vekk med masse ting i msnnavnet, inn med noe enkelt. Endret 9. august 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ikke i rekkefølge rasisme, nazisme, facisme osv inkompotente politikere (som Norge har nok av) dyreplagere gitarister som tror bass er lett i forhold til gitar og er kun til å spille røtter folk driver med incest,pedofili og annet griseri kriminelle(derav voldsmenn og mordere) økonomisk globalisering diktatorer fjortiser folk som ikke respekterer andre folk wannabe gangsterfolk, som absolutt må sende 30 folk på en person (det er et bevis på at de ikke er mannfolk nok til banke personen) krig og elendighet folk som generaliserer relgion venner som "backstabber" og snakker dritt om deg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jenter som er penere enn meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Svært som dere hater, da.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jenter som er penere enn meg. er det noen da? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Svært som dere hater, da.. Jeg hater ikke, jeg bare misliker og har lav terskel for å anngripe det jeg misliker... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jenter som er penere enn meg. er det noen da? Ingen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jenter som er penere enn meg. er det noen da? Ingen. Hehe. Det var da søtt sagt. Men jo. Det er en jævel på jobben min som har verdens fineste kropp og ansikt. Likevel klarer jeg ikke hate henne, for hun er så jævlig snill og morsom. Hun har ALT. *misunnelig* Forresten hater jeg også misunnelige mennesker... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) PICS! Så kan vi avgjøre. Edit: Leste en gang at missunnelse er en del av det negative ved mennesket. Vet av og til ikke om man skal tro på dette, fordi alle er jo missunnelige, så det vil vell være en spesiell person som må komme med en slik uttalelse. Endret 9. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 PICS! Så kan vi avgjøre. Jeg skal få besøk nå, men kan legge ut bilde av henne etterpå. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 riktig som aphadt sier,ananas men å være misunnelig på andre ser jeg ingen vits i å være. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Frigir mellom 5, og 6. gir på Minarelli AM6 Endret 9. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jenter som er penere enn meg. er det noen da? skal nok noe til... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 || folk som hater hammerfall || Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg liker ikke han kisen som var på forsiden av VG. 312 6'ere etter VGS, dame og et relativt bra ytre. Slike kan bare brenne. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 || folk som hater hammerfall || Hammerfall eier^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå