Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haahahaahahahhahaaaahahahahaahahhahahaha, den der er jeg med på.

 

Wannabepoetiske sutrekjerringer er det værste jeg vet. Ooh, look at me @ msn. So cool and GOTH!11!!!1oNEONE.

Her har vi et premieeksempel:

 

"[masse rare emoticons] Tine [Masse rare emoticons] - Verden faller sammen rundt meg, et tidløst puslespill uten løsning.

 

:realmad:

:yes::yes:

 

Tatt rett ut fra MSN-lista mi

Lenke til kommentar

| KRF, Nazister, gutter med pappas bil, O-Zone, Hotel Cæsar, andre dumme politikere som bare bruker penger på GLASS-støyskjermer ved siden av veiene som knuser med en gang i tillegg til rundkjøringer, folk som bruker overdrevent mye sms-språk, laptoper på 400mhz og som ikke klarer en høyere oppløsning enn 800x600, norge - fordi alt er så jævla dyrt her, pepsi, satanister, gothere, folk som ikke kan skrive norsk ETC... ||

Lenke til kommentar

Dobbeltmoral og idiotene som er så dumme at de ikke får med seg at de oppfører seg dobbeltmoralsk.

 

Eksempel:

Dobbeltmoraltryne (AKA DMT) : "Jeg hater alle som er rassister eller dømmer folk pga det de tror/mener. Alle slike mennesker burde bare DØ."

Endret av Gunnar_
Lenke til kommentar

(l)(f)I saw the sun(#), the moon(S), the mountains(bah) and the river:'( I saw heaven(li) when I made sweet love 2 U:$(k)(f)(f)

 

[(*] >>---->{Aleks}<----<< (*)]-[(*)LSK(*)]-[:La pip pip, au revoir:]

 

Aleks- [(*)LSK(*)]-[sol(#), Øl(b), Strand(ip)-[Gutta som snudde stedet på hue']

 

(*):p:D(Y)(L)(#)ULRIK(#)(L)(Y):D:p(*)

Endret av sosohal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...