fjotten Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hoihoi, hatbås det blir omfattende å lage det, må i hvert fall komme tilbake om noen dager med den. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 haahahaahahahhahaaaahahahahaahahhahahaha, den der er jeg med på. Wannabepoetiske sutrekjerringer er det værste jeg vet. Ooh, look at me @ msn. So cool and GOTH!11!!!1oNEONE. Her har vi et premieeksempel: "[masse rare emoticons] Tine [Masse rare emoticons] - Verden faller sammen rundt meg, et tidløst puslespill uten løsning. Tatt rett ut fra MSN-lista mi Lenke til kommentar
stout Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Denne tråden oser av ironi.. Jaja, noe må man ta seg til Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) tatt ut fra msn-lista.. Er _mange_ der med lignende navn: Endret 9. august 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jenter(og bos5e) , jeg vet dere hører meg. Slutt med de nickene der. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hatliste ja. skal vi se. Jeg hater mennesker generelt, men jeg hater disse litt ekstra: De som bestemte at isen blir dyrere hvert år svindlere terrorister folk som tjener på andres elendighet (som f.eks folk som selger narkotika og tobakk som gjør andre avhengig) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 tatt ut fra msn-lista.. Er _mange_ der med lignende navn: Satan, det er det verste tilfellet jeg har sett. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vil du ha flere? Har 20 (!) stykker med like lange nick!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan vi ikke like en ny tråd med sånne nicks? Jeg har også mange bidrag. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan vi ikke like en ny tråd med sånne nicks? Jeg har også mange bidrag. Nei. Jeg hater mennesker. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 | KRF, Nazister, gutter med pappas bil, O-Zone, Hotel Cæsar, andre dumme politikere som bare bruker penger på GLASS-støyskjermer ved siden av veiene som knuser med en gang i tillegg til rundkjøringer, folk som bruker overdrevent mye sms-språk, laptoper på 400mhz og som ikke klarer en høyere oppløsning enn 800x600, norge - fordi alt er så jævla dyrt her, pepsi, satanister, gothere, folk som ikke kan skrive norsk ETC... || Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 || Folk som bygger LEGO uten å bry seg om fargene passer. || Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 || Folk som bygger LEGO uten å bry seg om fargene passer. || Hahaha, nice! Det er irriterende ja. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "Páddeeéý (l) Lotte | (l) deg såååå mye..! *Polan'O'Pyjet* 8 månder...!! Elsker deg pusen min..!!" Word Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 || Folk som bygger LEGO uten å bry seg om fargene passer. || JA! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Dobbeltmoral og idiotene som er så dumme at de ikke får med seg at de oppfører seg dobbeltmoralsk. Eksempel: Dobbeltmoraltryne (AKA DMT) : "Jeg hater alle som er rassister eller dømmer folk pga det de tror/mener. Alle slike mennesker burde bare DØ." Endret 11. august 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "Páddeeéý (l) Lotte | (l) deg såååå mye..! *Polan'O'Pyjet* 8 månder...!! Elsker deg pusen min..!!" Word Greit nok, men den verste må vel være denne: BADEGAKK!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) (l)(f)I saw the sun(#), the moon(S), the mountains(bah) and the river:'( I saw heaven(li) when I made sweet love 2 U:$(k)(f)(f) [(*] >>---->{Aleks}<----<< (*)]-[(*)LSK(*)]-[:La pip pip, au revoir:] Aleks- [(*)LSK(*)]-[sol(#), Øl(b), Strand(ip)-[Gutta som snudde stedet på hue'] (*):D(Y)(L)(#)ULRIK(#)(L)(Y)(*) Endret 9. august 2004 av sosohal Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 MY EYES. THE GOOGLES DO NOTHING! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg får nesten legge til daMødre som maser om det samme med 5 sekunders mellomrom. LUKK DØRA OG HOLD TIL HELVETE KJEFT Støtter den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå