Gå til innhold

Din hatbås (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den norske stat som ikke kan gi oss arbeidsledige nok penger så vi ikke går konkurs.

Bilen skrapes i mårra, ellers havner jeg på gata. De kan ikke skjønne at folk har andre utgifter enn husleie. Mennesker fugerer fint på luft og kjærlighet. Bare gøy å sitte å stirre på en sort TV uten noe varme i huset.

Lenke til kommentar
Den norske stat som ikke kan gi oss arbeidsledige nok penger så vi ikke går konkurs.

Bilen skrapes i mårra, ellers havner jeg på gata. De kan ikke skjønne at folk har andre utgifter enn husleie. Mennesker fugerer fint på luft og kjærlighet. Bare gøy å sitte å stirre på en sort TV uten noe varme i huset.

5901623[/snapback]

men internet og pc har du..

Lenke til kommentar
Raddisser som tror de kan forandre verden ved å kle seg i fretex tøy, spille ekkel musikk og ha meninger på si.

edit: hater ikke bare disse raddisene, vil si jeg hater raddisser generelt :)

5901327[/snapback]

Da er vi to.

Brenn Blitz.

5902031[/snapback]

Som jeg sa for 1 eller 2 år siden her på hw.no: Blitz er ut, snut er inn. :)

Lenke til kommentar

* Kjørelæreren min som tvinger meg ha for mange kjøretimer, mattelæreren min, Hilary Duff, kollektivsystemet i vestfold, busskortet mitt, heldagsprøver,språket fransk, techno/trance og alt det der, rasister, nynasister, edderkopper, pedofile og til slutt; falske mennesker*

Edit; Leif

Endret av Ida=D
Lenke til kommentar

5901623[/snapback]

men internet og pc har du..

5902071[/snapback]

Pc er 4 år gammel, kjøpt på salg. internett må jeg ha pga skole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...