Earendil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 edit: Hater forresten vinden her i ålesund! Stikk til Vartdal og kjenn på vinden her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Stikk til narvik på nyttårsaften og kjenn på vinden Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 kom til bodø... der er det faen meg vind inne i husene også må sette opp vindmurer Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) ||folk som snakker irriterende, folk som ikke skjønner hva jeg mener, folk uten humor, kristin clemet...!|| Endret 4. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 56k, rappere, gothere, TV-Shop, overfladiske mennesker (ja, jeg hørtes ut som feit, depressiv fjortiskjerring der ), HIM, folk som har problemer med å takle andres musikksmak og ser på dem som undermennesker, ord deling, "hvem" som universalspørreord, folk som disconnecter på DC, Internet Explorer, osv.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 rappere, gothere [...] HIM, folk som har problemer med å takle andres musikksmak og ser på dem som undermennesker . . . Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ''Bedrevitere'', nikkedukker, folk som prøver å skille seg ut, men som gjør noe dunt utav det. Spyttslikkere, Folk som oppfører seg som om de eier verden, fjorten år gamle blondiner, folk som hater gothere. Listen er lang. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 folk som prøver å skille seg ut, men som gjør noe dunt utav det. Hva er dumt? Er man automatisk en som prøver å skille seg ut hvis en skiller seg ut? Hva om en er seg selv, men at en selv er ganske sær og gjerne at en del synes det han gjør(men bare gjør fordi han er seg selv, ikke for å prøve å være spesiell) er dumt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Altså, det er så enkelt som at hvis du skiller deg ut på en eller annen måte (du lukter merkelig, du kjøper billige klær, du er jøde), da er du teit. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 En ting jeg virkelig hater er store handlesentere på lørdager. Det finnes ikke noe annet jeg blir mer stresset av. Tykke, gamle damer som snegler seg fremover, gjerne to-tre i bredden slik at det ikke går an å snike seg forbi, småbarnsfamilier som stopper for en prat foran rulletrappen.. kort oppsummert, masse unødvendige folk som går i veien for en. Note to self: begynn julehandelen før lille julaften i år. Huff! Må si meg FULLSTENDIG enig med deg der! Jeg og, dog i jula har jeg ikke noe problem med de (skjer noe med humøret). Virker som HELE byen MÅ på Narvik's Amfi.. Umulig å få en plass på en cafe, i tilleg til at alle kjenner alle der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Altså, det er så enkelt som at hvis du skiller deg ut på en eller annen måte (du lukter merkelig, du kjøper billige klær, du er jøde), da er du teit. Så enkelt er det. Shit, jeg er ofte på salg. Jeg er teit. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 folk som prøver å skille seg ut, men som gjør noe dunt utav det. Hva er dumt? Er man automatisk en som prøver å skille seg ut hvis en skiller seg ut? Hva om en er seg selv, men at en selv er ganske sær og gjerne at en del synes det han gjør(men bare gjør fordi han er seg selv, ikke for å prøve å være spesiell) er dumt? Ble litt feilformulert. Det jeg mente er: Hvis man gjør for mye ut av det, og overdriver veldig mye. Altså, det er ikke noe negativt med det. men det kommer litt skjevt ut hvis ''alle'' prøver å skille seg ut, på hver sin måte. Det kan blil litt mye, synes jeg. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 ||FrP - kapitalisme - listepopp - bombefly (sangen og substativet) - scanere som ikke funker - dårlig grafitti - folk som setter loven forran sunn fornuft - media fylt med propaganda - propaganda generelt - rasister - nazyer - ateister som hater religion - trangsynte generelt - folk som mener islam er kunn masse folk som flyr rundt og bomber uskyldige - folk som mener muhamed tegningene ar ytringsfrihet - privatiseringa - growling - windows - de fleste fra den gamle skolen min - janteloven - religiøse fatanister - CD-ROMen min som ikke funker - kaffe - headset som skurrer - nødrim - laaange taler - sokker i julegaver - jenter som avslutter morsomme historier med "og jeg bare shhhhhh" - vinteren - pervoer - ting som er laget kunn for å provosere - alle som går med fidel luer uten å ane hva det er for noe - dårlig humor - slem humor - uretferdig humor - folk som hater alt^^|| Hvis du synes denne lista er lag så skal du se lista over alt jeg liker^^ Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Pop, rap, idioter som tar alle chicks'ene, Islam, Jessica Simpson, homofile lærere, osv. Arr.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Pop, rap, idioter som tar alle chicks'ene, Islam, Jessica Simpson, homofile lærere, osv. Arr.. 5900887[/snapback] Ja, de som tar alle chicks'ene er et problem nå om dagen. Hva ska man få gjort med de. Alle de homofile lærerne begynner også å bygge seg opp ja. UGGh Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Raddisser som tror de kan forandre verden ved å kle seg i fretex tøy, spille ekkel musikk og ha meninger på si. edit: hater ikke bare disse raddisene, vil si jeg hater raddisser generelt Endret 10. april 2006 av andesam Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Folk som ikke kan stå på ski, men som har det feiteste utstyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå