LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Syns det er unødvendig å skrive nasister, rasister, satanister o.l. som hate objekt.For hos vanlige mennesker er det en selvfølge egentlig. Er det en selvfølge å hate satanister? og nazister? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hate 1337-kiddies som ikke veit hva RP er... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ooh. Jeg kom på noe. Generalisering. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ooh. Jeg kom på noe. Generalisering. Bullshit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Bergensværet. Fyttikatten som det regner. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Bergensværet. Fyttikatten som det regner. Vestlandsværet heter det, kjenner godt til det selv. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hater... meg selv, andre som meg og folk som ligner på meg (tvillingbroren min) Nei da, hater ikke deg gullet mitt, men bare meg selv Hater også folk som hater nynazister, folk som 'mobber' og dumme småunger. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Ang. vestlandsværet: Har fønvind ellerno her, kicker ass, blåser som fanden men det er svalt nok til å valse ute kl 10 1 september i t-skjorte Endret 1. september 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hater også folk som hater nynazister Hm, merkelig ting å si, hvorfor det? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hater også folk som hater nynazister Hm, merkelig ting å si, hvorfor det? umm ... fordi jeg er litt nazi vel! edit: nei da, er ikke nazi, bare av og til Endret 1. september 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 .... teite gutter med pene kjærester..... Du sårer... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hate 1337-kiddies som ikke veit hva RP er... Word!™ Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg hater trance! (Sitter på skolen med trance i bakgrunnen!) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg hater trance! (Sitter på skolen med trance i bakgrunnen!) Den støtter jeg!! Halvparten av klassen digger trance og den andre halvparten er metalhuer (meg inkludert)! Når de hører på trancen sin, reagerer ikke vi metalhuer noe særlig, vi bare oppfører oss som vanlige folk som respekterer andres musikk! Selvfølgelig liker vi ikke musikken, men vi klager ikke hele tida heller! Men når vi setter på musikken våres kommer de å klager og syter fordi vi hører på noe som ikke de liker! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg hater trance! (Sitter på skolen med trance i bakgrunnen!) Den støtter jeg!! Halvparten av klassen digger trance og den andre halvparten er metalhuer (meg inkludert)! Når de hører på trancen sin, reagerer ikke vi metalhuer noe særlig, vi bare oppfører oss som vanlige folk som respekterer andres musikk! Selvfølgelig liker vi ikke musikken, men vi klager ikke hele tida heller! Men når vi setter på musikken våres kommer de å klager og syter fordi vi hører på noe som ikke de liker! Det er slik det er her også! edit: Hater forresten vinden her i ålesund! Endret 2. september 2005 av Equerm Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Å rope unødvendig mye på nett, dvs. overbruk av utropstegn(!). Endret 2. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hater den fordømte bussen jeg tar fra skolen, i dag stoppet den der ungdomsskolen skal på, og en hel motherslappin barnehage kom inn. Faens drittunger. Hurra for kina. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hører på trance...men disser ikke andre musikksjangerer for det om. Syns metal er egentlig OK. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hører på trance...men disser ikke andre musikksjangerer for det om. Syns metal er egentlig OK. Good for you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå