Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

Er kopi fra en annen plass så det er skrevet på dialekt men det får gå :p

 

- Stive handkle

- Stygg musikk uten rytme

- Å få kjølepasta på se

- Å få kanel eller liknande pulver i halsen

- Spy

- Badeende som synk

- Generelt ting som synk

- Svette

- Kroppshår (utenom d som e på haudet)

- Sterkt lys i augene

- Regn

- Sørpe

- Temperatura under 5 grader celcius

- Temperatura over 40 grader celcius

- Hårbørste med masse rusk og hår

- Telefona med defekte knappa

- Å springe på en tynn vaier som du ikkje merka før den berøre foten og du dett.

- Det over men med sementunderlag

- Kukost

- Ting som slitna

- Ting som går høl på når det ikkje e meininga at d skal gå høl på dei

- Ting som e trange når det ikkje e meininga at dei skal vere trange

- Folk som kommentera måten e et på

- Folk som kommentera ka e et

- Når cd covera til orginale cda blir ødelagt

- Cda med hakk i

- Ting som ikkje fungera som d skal

- Bille

- Folk som sei "klipp d"

- Når en penn lek og det blir blekk overalt

- Når en penn lek og du he den i munnen

- Veldig varm mat eller drikke

- Ubalanserte ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er unødvendig å skrive nasister, rasister, satanister o.l. som hate objekt.

For hos vanlige mennesker er det en selvfølge egentlig.

 

Men det jeg misliker sterkt er:

 

folk som insisterer på at når man skal til en annen nettadresse tar bort alt unntatt http://www. det er så irriterende, men det mest irriterende er at jeg blir irritert...

 

Folk som maser om at jeg sitter for mye på pc'en, eller at jeg drikker for mye cola.

 

Å bli kalt cheater når det er skills.

 

Og mye mer jeg ikke kommer på nå! det var dette jeg kom på nå raskest

Lenke til kommentar
Syns det er unødvendig å skrive nasister, rasister, satanister o.l. som hate objekt.

For hos vanlige mennesker er det en selvfølge egentlig.

Ikke nødvendigvis.

 

Forøvrig, du hater satanister, hvorfor det? Hva har det gjort deg?

Tipper egentlig du ikke vet hva satanisme egentlig er. :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

  •  
     
  • Gærne muslimer som tyr til vold uten grunn.
     
     

Synes ikke noe om muslimer som tyr til vold uten grunn jeg heller, men det samme gjelder mennesker generelt. Horfor særlig muslimer som tyr til vold, vold er vel vold uansett hvem det utføres av?

 

EDIT: Fredrikrb: Mine erfaringer er av en annen art ja, har fakttisk kun positive erfaringer med innvandrere. Kan ikke si det samme om Nordmenn, har sikkert noe med at jeg har møtt flest av sistnevnte.

 

 

iTunes

Mer spesifikt, funksjonen "Organize my files" funksjonen som er på "by default".

Burde heller kalt det "fuck up any attempt the owner of his music makes to organize his music"

 

:mad:

Er da bare å be den ikke organisere filene? Har brukt iTunes lenge jeg, og er kjempefornøyd. :) Flott program som enkelt kan kombineres med iPod hvis man har det.

Joda, har jo gjort det. Men den var på fra før og jeg visste ikke om det, ble et lite helvete å organisere filene igjen og mange har rett og slett forsvunnet.

iTunes er jo helt greit, til å rippe med fks. Men selve spilleren suger jo, for den hakker. Overføringsgreien om at man KUN kan bruke iTunes med iPod er også irreterende, lukter selskap-som-vi-ha-makt-over-forbruker lang vei.

 

Men men, jeg skal lage min egen player(les: interface, ikke selve "lydmotoren")... (hvis jeg gidder) :p

 

Jeg hater dominerende personer!

Jeg kjenner provokasjonen svulmer hver gang noen komanderer meg til noe, det er som om hele meg begynner å frese.

Hvis en person i tilleg er bastant, litt frekk, og topper det hele med et komanderende tonefall, ja da våkner den skjulte sadisten inni meg.

Agreed. Sjefen på jobb er nesten litt sånn, thank god for at fredag var min sistearbeidsdag.

 

Men det skal være sagt at hvis jenter er litt dominerende så er ikke det noe jeg tar negativt... :innocent:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

  •  
     
  • Gærne muslimer som tyr til vold uten grunn.
     
     
     

Synes ikke noe om muslimer som tyr til vold uten grunn jeg heller, men det samme gjelder mennesker generelt. Horfor særlig muslimer som tyr til vold, vold er vel vold uansett hvem det utføres av?

Ja. Men, mine erfaringer er at det er flere innvandrere som tyr til vold for å løse en konflikt enn nordmenn.

 

Det er mine erfaringer, sikkert noen som har andre.

Lenke til kommentar

Rasister , asylmotakere , barnevogner på bussen , politikere generelt , folk som skal liksom vite alt , sykelister , bilister som ikke kan kjøre fornuftig

Du sier du hater asylmotakere ?

Men så sier du at du hater Rasister ?

 

Fornuftig bilkjøring ? Er det og kjøre pent og rolig og ikke kjøre fort ?

Folk som skal vite alt og faktisk gjør det er greit, men det er verre med folk som tror dem kan det, men som ikke gjør det.

Dem er det mange av her på forumet. Tror dem kan alt om Mc/Bil osv. med engang dem får det ol. men dem kan ikke en drit før dem søker på google.

 

Og hva kan en dame på 23år da , men en unge i en barnevogn, men har en fiesta, og ikke får ungen og barnevogna inn i den, skal du hate henne for at hu ikke har penger til en Space wagon ?

 

Syklister hater jeg , og jeg er som regel ganske med deg i alt det du skrev opp.

 

EDIT ; Og politikere, idioter som spør om ny lov som bare tjener dem og ingen annen. Klager over landets fattighet, men en lønning på 800tusen kroner i året. Og folk som skal forandre på det som er kjempe bra til optimalt , som til slutt kræsjer.

 

 

Og jeg ser mange nevner CS her, jeg kaller gjerne det spillet for Verdens mest geniale spill som aldri kommer til og bli dårlig, uansett hvor mye du vrir og vraker på det

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...