Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

En komplett liste over ting jeg hater som jeg ikke har nevnt i denne tråden ennå:

 

Alfister (folk som er sykelig opptatt av å si at Alfa Romeo er best) som ikke tåler kritikk av sin favorittbil.

 

Arrogante jævler

 

Bedrevitere

 

Bimboer

 

Blasemikkere

 

Bmw-fanatikkere som hele tiden prøver å overbevise folk om at Bmw er så mye bedre enn andre biler.

 

Bush

 

Bin Laden

 

Carl I. Hagen

 

Dyreplagere

 

Fjortisser som kjøper CD'er, klær osv kun fordi "alle andre" liker dem, og ikke fordi de liker dem selv.

 

Folk som tror de er store, tøffe og maskuline bare fordi de er i millitæret

 

Folk som er sykelig opptatt av å være nerder (ikke vanlige CS-nerder), som f.eks Bill Gates.

 

Kommunister

 

Castro

 

Fjortissrockere som f.eks Limp Bizkit, som har en 35 år gammel fjortiss som frontfigur.

 

Gamlinger som alltid klager på "ungdommer nå til dags".

 

Folk som klager på at dagens ungdommer er usunne.

 

Pedofile

 

Krigsforbrytere

 

Mordere

 

Folk som fanatisk prøver å gni meningene sine inn i trynet på andre personer.

 

Blitzere

 

Mannsjåvinister

 

Unge rassister (Folk som er 75 år eller eldre, er "tilgitt" p.g.a at dette er gammeldags uvitenhet, men at unge folk snakker om pakkiser og niggere er idioti).

 

Homofober

 

Jamba-frosken

 

De som laget Jamba-frosken

 

Schnapi

 

Trance-artister som lager dårlige coverversjoner av klassiske låter.

 

Fjortissaction-filmer med Vin Diesel i hovedrollen.

 

Plastikkpop

 

Pågående selgere i syden som springer etter deg for å selge søppelet sitt.

 

Folk som sier: "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!" Og bruker dette som et argument for å tvinge barn til å leke i høljregn.

 

Folk som påstår at hester er så mye bedre dyr enn f.eks hunder.

 

Folk som tror at armhevinger er den beste treningen man kan få.

 

Folk som mener at skoledagene burde vært lengre samtidig som mengden med lekser er den samme.

 

Folk som ikke tåler at andre folk har andre meninger enn dem.

 

Folk som følger Jante-loven.

 

Svensker/dansker som tror de er bedre enn nordmenn.

 

Voldtektsforbrytere

 

Torild Skogholm

 

Folk som sier at det indre teller, selv om de har en grusom personlighet selv.

 

Latterlige organisasjoner med lav takhøyde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[useriøs]jeg hater alt og alle :p [/useriøs]

 

men jeg hater :

 

Rasister , asylmotakere , barnevogner på bussen , politikere generelt , folk som skal liksom vite alt , sykelister , bilister som ikke kan kjøre fornuftig OSV OSV OSV

Veit at det her er litt seint å spørre om, men hva er asylmotakere ?? :hmm:

Lenke til kommentar

SteffyBoy: de er like irriterende for meg fordi :p. jeg er nå 17 og når jeg blir 18 kommer jeg antagelig ikke til å stemme, fordi jeg gir litt f. eller bare stemme frp.. (håper jeg provoserte noen nå :p)

 

hater også folk som overreagerer. som de folka i pimp my ride, og generelt amerikanske "make over" ol. programmer. Og folk som klikker for den minste ting, istedenfor bare å snakke rolig å vennlig.

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
hvorfor skal man gidde å bry seg om politiske ting når man ikke har noe man skulle ha sagt (når man ikke har stemmerett)? Forbinner det med folk som har litt lite å drive med.. :p Det irriterer meg at de ikke klarer å finne på noe bedre å bruke tiden sin på..

Du minner meg om opprinnelsen til ordet "idiot" - siden du er 17 har du sikkert hatt nok om gresk historie til å skjønne hva jeg mener. :)

Lenke til kommentar
hvorfor skal man gidde å bry seg om politiske ting når man ikke har noe man skulle ha sagt (når man ikke har stemmerett)? Forbinner det med folk som har litt lite å drive med.. :p Det irriterer meg at de ikke klarer å finne på noe bedre å bruke tiden sin på..

jeg setter meg jo ned og tenker leeenge om hvor jeg står.. kanskje det bare beviser hvor mentalt overlegen jeg er :D

 

må legge til janteloven over hva jeg hater.

Lenke til kommentar
hvorfor skal man gidde å bry seg om politiske ting når man ikke har noe man skulle ha sagt (når man ikke har stemmerett)? Forbinner det med folk som har litt lite å drive med.. :p Det irriterer meg at de ikke klarer å finne på noe bedre å bruke tiden sin på..

Du minner meg om opprinnelsen til ordet "idiot"

stemmer, det tar jeg bare som et komplement :)

Endret av andesam
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Folk som "tror" at det er bare en type musikk som gjelder og hører bare på det (som oftest ikke åpne for å lytte til annen musikk)

 

Politikk (de som hater "innvandrere" osv burde heller hate politikken og ikke rasen)

 

At mopeder skal ha plombering (45 km/t er bare påtenkt i byer der man kjører 50 m og stopper på rødt lys - selv bor jeg uten trafikklys og blir IRRITERT over at man ikke kan kjøre fortere - her er det rett og slett livsfarlig, kommer det en trailer bak deg er han gjerne oppe i 100/80 og man putrer i 45 - er det rundt en sving så hamner man gjerne på sykehus)

 

Egoistiske politikere

 

De som er "fulle" (fjortissfyll som noen sier det (det kan også bety flere ting(hende at de drikker en munnfull med drikke og så er de fulle)))

 

Å vente på ting som man gleder seg til

 

VARME (huff)

 

De som tror de er viktige osv

Lenke til kommentar
Folk som "tror" at det er bare en type musikk som gjelder og hører bare på det (som oftest ikke åpne for å lytte til annen musikk)

 

Politikk (de som hater "innvandrere" osv burde heller hate politikken og ikke rasen)

 

At mopeder skal ha plombering (45 km/t er bare påtenkt i byer der man kjører 50 m og stopper på rødt lys - selv bor jeg uten trafikklys og blir IRRITERT over at man ikke kan kjøre fortere - her er det rett og slett livsfarlig, kommer det en trailer bak deg er han gjerne oppe i 100/80 og man putrer i 45 - er det rundt en sving så hamner man gjerne på sykehus)

 

Egoistiske politikere

 

De som er "fulle" (fjortissfyll som noen sier det (det kan også bety flere ting(hende at de drikker en munnfull med drikke og så er de fulle)))

 

 

De som tror de er viktige osv

Du har noen særs gode poeng der. Særlig det der med fjortissfyll, jeg HATER slikt.

 

Hater dessuten alkohol i sin helhet. Dårlig oppfinnelse.

Lenke til kommentar

Bush, Sharon, Mageknip, Krig, Sult, KRF, FRP, Techno trance osv, Satanister, nazister rasister etc, Folk som ler av/plager gammle og/eller funksjonshemmede, dyreplagere, voldttektsmenn, pedofile, kakkelakker, alkohol, folk som liker det andre liker fordi andre liker det, folk som tror de er mye smartere enn andre fordi de får litt bedre karakter, sigaretter.

 

edit: Glemte et par ting

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Folk som ikke respekterer og dømmer andre ut fra hvordan de tror de er, uten å egentlig kjenne de på noen som helst måte.

 

Kan nok liste opp en god del andre ting også, men det ville tatt så lang tid at det gidder jeg ikke. Tror dette er det som irriterer meg mest.

Endret av Madrigal
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...