GBD Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 min hatbås... || Ny Generasjon, Kjell Magne Bondevik, George W. Bush, folk som sier at fisk er sunt , Tyskland, det franske språket, reklamepauser, kristen-tv, "perfekte" mennesker, danseband, yngre søsken i "plage-humør", PC'en min, terror, gjentatte skrivefeil i en tekst, fotballsupportere som vraker laget med en gang det møter motgang, doping innen idretten, "superkule" fjortisser || Det er en del, og det finnes sikkert mer. Men det finnes heldigvis mye mer positivt enn negativt! Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ||Politikk, dyre ting, brokkoli (INGEN liker brokkoli..), tomater, kaffe, gryteretter som inneholder mais, paprika og løk, skrivefeil, reklamepauser, at 24 slutter en gang, folk som tror de er mer enn de er, folk som bruker hatt (:/)|| Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 || Blitzere, gothere, folk som sier at nasjonalisme er en uting, religion, MTV, || Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Håper dette er en global hatbås: ||Jan Åge Torp, Konservative Kristne, Sykelige Kristne, Dumme Kristne || http://www.dagen.no/show_art.cgi?art=7576 Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Humanister, Torild Skogsholm, FRP og Høyre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 iTunes Mer spesifikt, funksjonen "Organize my files" funksjonen som er på "by default". Burde heller kalt det "fuck up any attempt the owner of his music makes to organize his music" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 || Blitzere, gothere, folk som sier at nasjonalisme er en uting, religion, MTV, || Hør, hør. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 min hatbås... || Ny Generasjon, Gikk inn på nygenerasjon.no og titta litt. Jeg lo vilt og fikk brekninger om hverandre. Kjenner folk som driver med det der! =/ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ungdommer som har politiske meninger (hvertfall hvis de er under 18, de kan jo ikke stemme engang...) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 iTunesMer spesifikt, funksjonen "Organize my files" funksjonen som er på "by default". Burde heller kalt det "fuck up any attempt the owner of his music makes to organize his music" Er da bare å be den ikke organisere filene? Har brukt iTunes lenge jeg, og er kjempefornøyd. Flott program som enkelt kan kombineres med iPod hvis man har det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 ungdommer som har politiske meninger (hvertfall hvis de er under 18, de kan jo ikke stemme engang...) Jeg er under 18, jeg får stemme i år. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 min hatbås... || Ny Generasjon, Gikk inn på nygenerasjon.no og titta litt. Jeg lo vilt og fikk brekninger om hverandre. Kjenner folk som driver med det der! =/ Jeg skjønner ikke hva som er galt med ny generasjon. Det er for det første frivillig å melde seg inn. Dessuten gjør ikke de som har meldt seg inn en flue fortred. De gjør ingenting som går utover andre på en negativ måte. Jeg synes personlig at ungdommer som melder seg inn i ny generasjon er mer utviklet enn jevnaldrende mentalt sett. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 || FireFox, kommunister, sosialister, religion, militærnektere, folk som mener at vi bare kan legge ned hele forsvaret vårt osv.osv., blitzere, pasifister, folk som sier at BMW er pakkisbil, og rundt 1000 ting til. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 min hatbås... || Ny Generasjon, Gikk inn på nygenerasjon.no og titta litt. Jeg lo vilt og fikk brekninger om hverandre. Kjenner folk som driver med det der! =/ Jeg skjønner ikke hva som er galt med ny generasjon. Det er for det første frivillig å melde seg inn. Dessuten gjør ikke de som har meldt seg inn en flue fortred. De gjør ingenting som går utover andre på en negativ måte. Jeg synes personlig at ungdommer som melder seg inn i ny generasjon er mer utviklet enn jevnaldrende mentalt sett. Mulig at Ny Generasjon i Hallingdalen oppfører seg litt bedre enn hos meg da... Både her jeg bor, og på skolen kan de bli meget pågående. De prøver liksom å "frelse" oss. Alt vi skal gjøre i retur er å melde oss inn... I fjor, når jeg gikk på ungdomsskolen hadde de faktisk klart å lure inn en hel skoledag, nemlig "Ny Generasjon"-dagen der de prøver å kjøpe elver med gratis brus, mat og kjekke aktiviteter. Selvfølgelig med bønnestund å bibelvers i bollen inkludert... Dette finner jeg meget irriterende. Jeg har ingenting mot folk fra Ny Generasjon så lenge de klarer å holde seg for seg selv. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 || Religion, MSN, "kule" folk, irriterende Jehovas-folk som kommer på døra... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ungdommer som har politiske meninger (hvertfall hvis de er under 18, de kan jo ikke stemme engang...) ja dette er jo helt idiotisk. min hatbås:rasister og pedoer, andesam, folk som sier metal ikke er musikk(pappa?), religion. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg synes personlig at ungdommer som melder seg inn i ny generasjon er mer utviklet enn jevnaldrende mentalt sett. Da har vi ulike erfaringer og oppfatninger! Altså, det er ikke det at menneskene der nødvendigvis er idioter, faktisk er den personen jeg sannsynligvis har snakket mest med på skolen de to siste åra aktiv der. Det er mer synspunktene og påprakkingen jeg misliker så sterkt. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg hater mamma, og mamma hater meg. thats life Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 hvorfor skal man gidde å bry seg om politiske ting når man ikke har noe man skulle ha sagt (når man ikke har stemmerett)? Forbinner det med folk som har litt lite å drive med.. Det irriterer meg at de ikke klarer å finne på noe bedre å bruke tiden sin på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå