Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

min hatbås...

 

|| Ny Generasjon, Kjell Magne Bondevik, George W. Bush, folk som sier at fisk er sunt :p , Tyskland, det franske språket, reklamepauser, kristen-tv, "perfekte" mennesker, danseband, yngre søsken i "plage-humør", PC'en min, terror, gjentatte skrivefeil i en tekst, fotballsupportere som vraker laget med en gang det møter motgang, doping innen idretten, "superkule" fjortisser ||

 

Det er en del, og det finnes sikkert mer. Men det finnes heldigvis mye mer positivt enn negativt! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iTunes

Mer spesifikt, funksjonen "Organize my files" funksjonen som er på "by default".

Burde heller kalt det "fuck up any attempt the owner of his music makes to organize his music"

 

:mad:

Er da bare å be den ikke organisere filene? Har brukt iTunes lenge jeg, og er kjempefornøyd. :) Flott program som enkelt kan kombineres med iPod hvis man har det.

Lenke til kommentar
min hatbås...

 

|| Ny Generasjon,

Gikk inn på nygenerasjon.no og titta litt. Jeg lo vilt og fikk brekninger om hverandre. Kjenner folk som driver med det der! =/

Jeg skjønner ikke hva som er galt med ny generasjon. Det er for det første frivillig å melde seg inn. Dessuten gjør ikke de som har meldt seg inn en flue fortred. De gjør ingenting som går utover andre på en negativ måte. Jeg synes personlig at ungdommer som melder seg inn i ny generasjon er mer utviklet enn jevnaldrende mentalt sett.

Lenke til kommentar
min hatbås...

 

|| Ny Generasjon,

Gikk inn på nygenerasjon.no og titta litt. Jeg lo vilt og fikk brekninger om hverandre. Kjenner folk som driver med det der! =/

Jeg skjønner ikke hva som er galt med ny generasjon. Det er for det første frivillig å melde seg inn. Dessuten gjør ikke de som har meldt seg inn en flue fortred. De gjør ingenting som går utover andre på en negativ måte. Jeg synes personlig at ungdommer som melder seg inn i ny generasjon er mer utviklet enn jevnaldrende mentalt sett.

Mulig at Ny Generasjon i Hallingdalen oppfører seg litt bedre enn hos meg da...

 

Både her jeg bor, og på skolen kan de bli meget pågående.

De prøver liksom å "frelse" oss. Alt vi skal gjøre i retur er å melde oss inn...

I fjor, når jeg gikk på ungdomsskolen hadde de faktisk klart å lure inn en hel

skoledag, nemlig "Ny Generasjon"-dagen der de prøver å kjøpe elver med gratis

brus, mat og kjekke aktiviteter. Selvfølgelig med bønnestund å bibelvers i bollen inkludert...

 

Dette finner jeg meget irriterende. Jeg har ingenting mot folk fra Ny Generasjon så lenge de klarer å holde seg for seg selv.

Lenke til kommentar
Jeg synes personlig at ungdommer som melder seg inn i ny generasjon er mer utviklet enn jevnaldrende mentalt sett.

Da har vi ulike erfaringer og oppfatninger! ;)

Altså, det er ikke det at menneskene der nødvendigvis er idioter, faktisk er den personen jeg sannsynligvis har snakket mest med på skolen de to siste åra aktiv der. Det er mer synspunktene og påprakkingen jeg misliker så sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...