SumSar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg hater "SMS" Språket.. jeg, dg, m, md o.l Da er vi to! Endret 15. mars 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg hater "SMS" Språket.. jeg, dg, m, md o.l Da er vi to! Da er vi tre! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Woho, jeg er ikke alene .. Det blir bare så dumt, meg bekjent er ikke engang disse ordene i ordlisten, de må jo faktisk legge de til.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Å herregud så irriterende itavisen er..Kan jo knapt skrive en artikkel uten 7 feil. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Folk som overreagerer. Typisk jubler for ingen ting, og syntes en liten ting er helt_forferdelig_... Lenke til kommentar
operaman Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hater Haider, han er en drittsekk. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hater tysklærern og økonomilærern! (ikke pga. karakterer jeg får fra dem!) Lenke til kommentar
amarios Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hater plassen jeg kommer fra/bor i.......fullt med idioter som kun tenker snøscooter, heimbrent og banke de som ikke liker det samme...(ikke det at jeg har fått juling da ) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 folk som bryr seg om hva andre syntes, og hvordan andre gjør ting osv. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) jeg hater msn!! og det er fordi det er så jævli mang som sender "nudge" og "wink"!! !! og jeg hater de som trur de er noe (men så er de jo bare helt på trynet)!!! Endret 16. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg hater msn!! og det er fordi det er så jævli mang som sender "nudge" og "wink"!! !! og jeg hater de som trur de er noe (men så er de jo bare helt på trynet)!!! ikke ha msn 7 eller beta..hva ennd et nå heter! så er du kvitt den plagen.. hater snørr Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Liker ikke dem som ikke holder kardemommebyloven og andre normer! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg hater den som stjal den 20 kroningen som jeg hadde liggende (faktisk litt godt gjemt) på pulten min som jeg skulle kjøpe meg en stor og god baguett for! Skjønner jeg godt.. Baguetter er gode! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg hater msn!! og det er fordi det er så jævli mang som sender "nudge" og "wink"!! !! og jeg hater de som trur de er noe (men så er de jo bare helt på trynet)!!! Du kan jo bare deaktivere de funksjonene da. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg hater "SMS" Språket.. jeg, dg, m, md o.l Da er vi to! Da er vi tre! Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg HATER Kelly Osbourne Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg hater den delen av pimp my ride når Xzibit kjører bilen inn på sjappa der de mekkern å alle sammen buer i kor og kommer med kommentarer som "What the hell is this?!" Jeg hater ting som ikke virker. Jeg hater tang. Jeg hater maur. Jeg hater dadler. Jeg hater folk som cheater (cs). Jeg hater folk som tror de er bedre enn andre. Kommer ikke på noe mer i farta... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg hater den delen av pimp my ride når Xzibit kjører bilen inn på sjappa der de mekkern å alle sammen buer i kor og kommer med kommentarer som "What the hell is this?!" Ditto, og også når personen takker Xzibit, som om han har gjort noe som helst for å gjøre bilen finere. Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg hater den delen av pimp my ride når Xzibit kjører bilen inn på sjappa der de mekkern å alle sammen buer i kor og kommer med kommentarer som "What the hell is this?!" Ditto, og også når personen takker Xzibit, som om han har gjort noe som helst for å gjøre bilen finere. Hater på slutten da han som fikk styla bilen sier "Thank you mtv, for pimp`in my ride!". Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg hater det faktum at jeg hadde så lite å gjøre i dag, at jeg leste gjennom hele denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå