Clerion Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 HATER TORRY.......FAEN HAN ER SÅ RASSHØL HAN Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ||Fjortisser som sitter på bussen og snakker HØYT om at "de var såååå fulle på lørdagen", Krf, pappa gutter (herav bærumsgutter o.l)|| drit bra....Soulmate.....Hele klassa sitter etter helga å skriker over hvor utrolig drita de var....Så utrolig slitsomt Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvem er Torry? En kødd i klassa mi..... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg hater den som stjal den 20 kroningen som jeg hadde liggende (faktisk litt godt gjemt) på pulten min som jeg skulle kjøpe meg en stor og god baguett for! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvem er Torry? En kødd i klassa mi..... Bor du i grenlandsområdet ? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hatbåsen inneholder en person ved navn Lewis Winder *kill*. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg hater herved, fra i dag, etterligninger av cs-spillende fjortisser. Eksempel: OMG!!!!1111ONEONE ROFL HAHA LOL!!!1111 WTF??+ OHNOES!1 Alle som skriver sånt, enten de mener det eller ei, bør tenke seg om både to og tre ganger. JEG er i hvertfall lei av å se slikt. Det var ut på 80-tallet. Endret 7. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg hater herved, fra i dag, etterligninger av cs-spillende fjortisser. Eksempel: OMG!!!!1111ONEONE ROFL HAHA LOL!!!1111 WTF??+ OHNOES!1 Alle som skriver sånt, enten de mener det eller ei, bør tenke seg om både to og tre ganger. JEG er i hvertfall lei av å se slikt. Det var ut på 80-tallet. Det hender jeg fortsatt gjør sånt, prøver å venne meg av med det, though. ;p Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 lolz, 14-10zz r å blir qlt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg hater herved, fra i dag, etterligninger av cs-spillende fjortisser. Eksempel: OMG!!!!1111ONEONE ROFL HAHA LOL!!!1111 WTF??+ OHNOES!1 Alle som skriver sånt, enten de mener det eller ei, bør tenke seg om både to og tre ganger. JEG er i hvertfall lei av å se slikt. Det var ut på 80-tallet. Det hender jeg fortsatt gjør sånt, prøver å venne meg av med det, though. ;p Bra du innser at dette er blitt et problem for deg og dine nærmeste. Nå står alt opp til deg, du må venne deg av med denne jævelskapen, det er det bare DU som kan ta tak i deg selv, og kvitte deg med dette. Men vi vil allikevel være her for deg, og fungere som støttespillere. Vi viser deg døren, men bare DU kan gå inn i den. Endret 7. mars 2005 av flodhest Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Opus - Life I Life Folk som tror de er kule og feiler totalt komplette idioter Folk som hører på dårlig musikk folk som syntes Life I Life er bra folk som får beder karakterer en meg(alle?) neida liker alle jeg, det over er bare - sider ved folk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vi viser deg døren, men bare DU kan gå inn i den. ____ |::::| |::::| <<<<----, on my way. |::::| Lenke til kommentar
Con Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hater Bondevik, (ja faktisk !) folk som tror de er superkule fordi de har penger, kunder som syter og klager, meg selv av og til, + mye annet jeg ikke vil gå inn på! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 At kroppen trenger søvn. Natta. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) George W. Bush - Erna Solberg - Kjell Magne Bondevik - Kristin Clemet Endret 15. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pave Johannes Paul Hva har han gjort deg? Tar for gitt at du ikke er katolikk... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pave Johannes Paul Hva har han gjort deg? Tar for gitt at du ikke er katolikk... Vet ikke. *redigere han vekk* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg hater "SMS" Språket.. jeg, dg, m, md o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå