Gå til innhold

Din hatbås (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ordene "elsker" og "hater" er sterkt misbrukte. Tenk dere om før dere bruker dem. Ser mange "hater" fjortisser her... Når dere treffer på en fjortiss, flammer det da opp et intenst og ukontrollerbart raseri inni dere? Seriøst?

Heller tvilsomt ja. Det er en forskjell på å mislike og hate...lær dere den. Post det dere virkelig hater og ikke bare disse småtingene som irriterer dere.

Jeg synes vi skal la hat være litt løst, jeg mener, ja, det flommer opp et sinnsykt sinne i meg på t banen forid jeg ikke liker trynet til folka der stort sett.

Hvis man vil gi litt mer riv i hatet sitt er det fint å sesifisere, hvis man for eksempel sier: "jeg vil drepe <insert hatsobjekt>" og mener det er det ganske hardcore, men hvis jeg sier at jeg bare misliker noe, eventuelt en light trussel er det litt kose hat og ikke noe verre.

Lenke til kommentar

Evt. tvilsomme drama-gutter som ifører seg kjole på skolen...

Evt. folk som ikke takler at folk er forksjelige? :roll:

Hadde ikke vært noe problem om de faktisk var transer hele gjengen, men jeg nekter å tro at så mange mennesker går med rare klær av den grunnen.

Da kommer vi inn på poenget til Steffy, nemmlig at de gjør seg selv spesielle for å være kule..

Lenke til kommentar
Da kommer vi inn på poenget til Steffy, nemmlig at de gjør seg selv spesielle for å være kule..

.. og hva er grunnen til at du går med de klærene du går med, den sveisen, de smykkene? Er det fordi du ikke vil bli oppfattet som "kul" av den gruppen mennesker du ønsker å tilbringe tid med, eller hva?

Selvfølgelig klér gotere seg opp for å bli oppfattet som kule. Alle gjør det, alle grupperinger har sin uniform.

Gotere går i svarte og andre mørke klær, har svart hår og eyeliner, samt sølv-krimskrams og store klo-formede ringer.

Metal-folk har skinnjakken med den uleselige bandlogoen, skinnbukser og boots med "ekorn-beskytter" (dvs. metallplate med spikes over lissene), langt ufarget hår og gjerne skjegg.

Yo-folk har posebuksene sine, genser med grafitti-tekst på brystet, oppned-visor på snei, bling-bling i øreflippen og fake gullkjeder.

Punkere har den fillete dongeri/skinnjakken sin, med påsydde/stiftete tøymerker, gjerne med slagord som "gegen nazi" og andre politiske ytringer. De har også piercinger midt i nesen, og har farget hanekammen i unaturlige farger (lilla, grønn og signalrød). De går også med boots.

Sosser har pastellfargede pique-er med Lacoste-logo, pene bukser med press, v-genser og tørklé som dekker det blonde, voks-dekkete håret.

Raddiser har palestinaskjerf, samt Fretex-klær og briller. De har også tøymerker som sier "Bush er en bæsj", "ikke mobb kameraten min" og andre venstre-sosialistiske hippie-utsagn.

Hvorfor er den ene gruppen liksom bedre enn den andre?

Lenke til kommentar
Jeg hater alle som tror de er noe.

Jeg er noe.

Jeg har meninger, jeg tør å være uenig, jeg kler meg akkurat slik jeg ønsker det og fordi jeg syns de klærne jeg går i er kule. Ellers så er jeg et individ som ikke vil være en del av den konforme massen, jeg vil ikke være som alle andre av den enkle grunn at jeg vil være meg.

Vær så god. Hat meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...