TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hater hyperoptimister. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er mye jeg irriterer meg over, mye som jeg ikke kan fordra. Men det eneste jeg virkelig hater...er faren min. Han er avskum av verste sort og fortjener intet mindre enn en lang og pinefull død. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er mye jeg irriterer meg over, mye som jeg ikke kan fordra. Men det eneste jeg virkelig hater...er faren min. Han er avskum av verste sort og fortjener intet mindre enn en lang og pinefull død. Uff da. Ble deppa av å lese det. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) svarstad haugland, ivo caprino, erna solberg, pcen min, å kjøre på reservetanken, canal digital internett, julebrus, sur tobakk, jointsneiper, statisk elektrisitet, pringles, hat-lister, Intel, Ati, tomme lightere, stygge bitches som tror de er deilige, sjokolade, cola, klovner, sludd, skolen, matrester i bunn av sekken, folk som slanker seg på diet/light cola (?!?! hva faen liksom), USA, klovner i kamp, ripete cder, osv. Bass EDIT: glemte et par ting: øresus, unger som skriker, foreldre som driter i at ungene skriker, unger som skriker fordi foreldrene driter i at ungene skriker, migrene, kortklipte feminister, nokia 3310, nrk lisensen, diare, fotball, fyllesjuke,ooooog leke gjemsel med treige folk Endret 2. desember 2004 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min hatbås: Miljøaktivister som overdriver, Linkin Park, Limp Bizkit, feminister (ihvertfall de mest ekstreme), satanister, paganister, Jehovas vitner (ikke personene, men livssynet), kongen, Valgerd og Bonde(s)vik Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Tar en liten oppsummering: (er ikke stilt opp i rekkefølge, vet ikke helt hva jeg hater mest...) - "Normale" mennesker. Folk som ikke skiller seg ut, men bare gjør som andre, det blir for kjedelig - Folk som mener "ikke normale" mennesker er rare og burde forandre seg. De trenger ikke å si det direkte, men bare gi utrykk for det osv. - Ting som ikke virker som det skal. Windows, 50% av det de selger på biltema og clas olson f.eks. - Folk som engasjerer seg i det meste. Man kan engasjere seg til et visst punkt før det blir for mye. - Folk som tøffer seg ved å la det gå utover andre, mobber. - Folk som gjør hva som helst for å få oppmerksomhet. - Fjortisser. - Ungdommer som prøver å bli voksne så fort som mulig. - Jenter som har sett for mye på amerikanske "high-school" filmer. Har du sett en slik skapning vet du nok veldig godt hva jeg snakker om. - Folk som tror de blir slanke av å bare la være å spise \ spise mindre, sett at de er overvektige. - Folk som skryter av tingene sine. Enten om det er noe å skryte av eller ikke. Det er spessielt ille når de raker ned på det du selv har, for å få sin ting til å virke bedre. (kanskje litt tunge settninger) - Folk som tror de er så utrolig mye bedre enn andre. - Riks-synsere. Mest fordi de har så teit tittel, og fordi de egentlig er unødvendige. Endret 2. desember 2004 av andesam Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 - Ting som ikke virker som det skal. Windows, 50% av det de selger på biltema og clas olson f.eks. Hvis du kjøper de 50%ene er du dust. Kjøp bare det uten bevegelige deler eller det som er flytende:) Jeg hater alle de tullingene som er på samme tbane som meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det bare meg eller har det gått inflasjon i bruk av ordet "hat"? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tja, hat er et fritt gode. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det bare meg eller har det gått inflasjon i bruk av ordet "hat"? Forsåvidt et godt poeng.........Ok skal omformulere meg. Jeg liker ikke hyperoptimister. Hater?....brorparten av amerikansk utenrikspolitikk. Det koker i sjela. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ordene "elsker" og "hater" er sterkt misbrukte. Tenk dere om før dere bruker dem. Ser mange "hater" fjortisser her... Når dere treffer på en fjortiss, flammer det da opp et intenst og ukontrollerbart raseri inni dere? Seriøst? Heller tvilsomt ja. Det er en forskjell på å mislike og hate...lær dere den. Post det dere virkelig hater og ikke bare disse småtingene som irriterer dere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 svarstad haugland tsk, tsk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 All hail Zyklon! Endelig en som har skjønt dette. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Tråden hete jo "Din hatbås". Folk definerer vel ordet "hater" litt forsjellig. De fleste skjønner jo når noen bruker "hater" istedenfor "missliker" e.l. Men allikevel er jeg egentlig enig med deg... Endret 2. desember 2004 av andesam Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 - "Normale" mennesker. Folk som ikke skiller seg ut, men bare gjør som andre, det blir for kjedelig- Folk som mener "ikke normale" mennesker er rare og burde forandre seg. De trenger ikke å si det direkte, men bare gi utrykk for det osv. Enig... vil ikke si HAT though.... men liker ikke sånt så godt nei.... Rare/Sære/Eksenstriske folk er kule! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 - "Normale" mennesker. Folk som ikke skiller seg ut, men bare gjør som andre, det blir for kjedelig- Folk som mener "ikke normale" mennesker er rare og burde forandre seg. De trenger ikke å si det direkte, men bare gi utrykk for det osv. Enig... vil ikke si HAT though.... men liker ikke sånt så godt nei.... Rare/Sære/Eksenstriske folk er kule! Vet du hva som er verre enn normale mennesker? Normale mennesker som prøver å være annerledes fordi det er kuult å være annerledes. (les: gother) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vet du hva som er verre enn normale mennesker? Normale mennesker som prøver å være annerledes fordi det er kuult å være annerledes. (les: gother) Evt. tvilsomme drama-gutter som ifører seg kjole på skolen... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Vet du hva som er verre enn normale mennesker? Normale mennesker som prøver å være annerledes fordi det er kuult å være annerledes. (les: gother) Når eg snakker være anerledes så snakker eg VÆRE DEG SELV. Og ikke undertrykke noe av de "rare" kvalitetene dine. Belive it or not men de fleste har noe skiggelig sært under overflaten. Forøvrig.... såkalte "gothere" er ikke rare en flekk. Ihvertfalll ikke sånn liksomgothere. Men så har ikke eg møtt en eneste "ekte" gother i mitt liv da... Evt. tvilsomme drama-gutter som ifører seg kjole på skolen... Evt. folk som ikke takler at folk er forksjelige? Endret 2. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Forøvrig.... såkalte "gothere" er ikke rare en flekk. Ihvertfalll ikke sånn liksomgothere. Men så har ikke eg møtt en eneste "ekte" gother i mitt liv da... Når jeg sier gothere mener jeg disse 14 år gamle jentene med svarte klær som syter i online-dagbøkene deres at livet er så forferdelig og ingen forstår dem, og derfor skal de joine wicca-religionene og hate Gud og hate alle som ikke bruker svarte klær og er likbleike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå