T.F.T Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Enda en ting jeg ikke direkte hater, men det er ganske teit; Eller.no Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Putter en ny ting i hatbåsen min i dag: Inkompetente medarbeidere. I dag har hele dagen min godt med til å ordne opp i rotet andre har laget. Jeg har ikke fått noe nyttig ut av denne dagen. Enten har ting blitt gjort feil, eller så har det ikke blitt gjort i det hele tatt... Mitt motto har i løpet av dagen blitt: "Vil man ha noe gjort skikkelig må man gjøre det selv!" Edit: Takk BandidosPelle. Det var en supertyrkleif! Er det mulig.... Ja, så sint var jeg faktisk, at jeg skrev skikkelig feil. Endret 30. november 2004 av PSION Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Å være syk når man har fri. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Mitt motto har i løpet av dagen blitt: "Hvil man ha noe gjort skikkelig må man gjøre det selv!" Ja, enig! Å hvile på jobb er konge! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 folk (som en i klassen) som går å skryter av at han er i skikkelig trøbbel fordi en fyr har sagt at han skal drepe han eller noe sånn. Også går han rundt å tror at han er skikkelig gangster... - medelever man jobber på guppe med som ikke gjør en dritt, og når de får dårlig karakter så blir de missfornøyde. hater også fjortissmusikk (kommersiell musikk). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dell hetsere som ikke aner hva de snakker om, med andre ord, alle dell hetsere. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ekstremt dumme folk som velger allmennfag, har herved kommet i Hatbåsen min. Jeg er ikke sånn kjempeengasjert i at vi skal gå kjapt igjennom ting, men når vi for eksempel går gjennom det enkleste innen sannsynlighetsregning så er det alltid et par stykker som sitter og sier "Men, eg skjønnarkje..". Konstant. Hvem er det som ikke vet at nivået ligger litt høyere når man tar en allmennfaglig utdannelse? Vi ligger minst to kapitler bak alle de andre klassene, og har heldagsprøve om 3 uker. Da skal alt kunnes. *irriterer meg grenseløst* Ellers, så er vel orddeling snart i hatbåsen óg (burde kanskje være i klagemuren). Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Folk som tror de er "sterke" etter et par øl. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dell hetsere som ikke aner hva de snakker om, med andre ord, alle dell hetsere. En smule off-topict her: En venn av meg har dell xps. Han kan definerers som "n00b" innen generell data. Han trengte hjelp til å brenne en cd, men fikk det ikke til. Vi tok en titt i "min datamaskin" og der er det reistrert to Cd/dvd-rom/brenner. Vi trykker "løs ut" og hører en rar dunking inni kabinettet. Vi har hele tiden kun sett en av cd-romene fra utsiden. Vi åpner opp kabinettet, og hva ser vi der? Joda, cd-romen ligger inni der den, men del har verken festa eller fjerna brønndekslet til brennern hans. Hvor mange leverandører klarer slikt? On-topic: Jeg hater nynorsk, over alt på denne jord. Nynorsk skulle vært valgfritt. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg hater copycats og noobs (generelt, ikke bare omfg lo2 n00bz). Endret 30. november 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) folk (som en i klassen) som går å skryter av at han er i skikkelig trøbbel fordi en fyr har sagt at han skal drepe han eller noe sånn. Også går han rundt å tror at han er skikkelig gangster... Du går vel ikke tilfeldigvis i min klasse? Edit: Smirnoff: Naruto er jo konge Endret 2. desember 2004 av Icluz Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvor mange leverandører klarer slikt? Alle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Damer som slipper unna purring på biblioteket fordi de er oldies, mens jeg måtte betale 80 spenn... Er en liten djevel inne i alle gamle damer som sprekker dem opp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Folk som kaster søppel på gata. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Folk som kaster søppel på gata. folk som kaster søppel på gata for å "tøffe" seg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Alle som kaster søppel på gata, egentlig. Det er så forbanna unødvendig. Er søppelkasser på hvert jævla gatehjørne, jo. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke i Bergen. Her er det år og dag mellom dem. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Damer som slipper unna purring på biblioteket fordi de er oldies, mens jeg måtte betale 80 spenn... Er en liten djevel inne i alle gamle damer som sprekker dem opp. haha, det er derfor du skal bruke ANDRE MENNESKERS lånekort (Lånekortet til en gammel dame er leet å bruke hvis du kan få tak i det) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hater mennesker som er SURE selv om du sier "Hei" med et smil. Å sitte i kasse må være det kjipeste. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hater mennesker som er SURE selv om du sier "Hei" med et smil. Å sitte i kasse må være det kjipeste. Jeg er alltid kooooselig i kassen på Biltema. Plager deg heller ikke med spm: "Vil du ha pose?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå