Dorian Gray Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Folk som mener noe om alt og som er engasjerte. Hva er negativt med engasjerte mennesker? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Folk som mener noe om alt og som er engasjerte. Hva er negativt med engasjerte mennesker? De er slitsomme å være med, det er ok opp til en viss grad selvfølgelig. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hater fransklærern. Han hater meg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg hater uttrykket /me over alt på jord. Jeg hater dussuten skrikerunger som skriker bare for å skrike, som bør ha vett til å ikke skrike, men gjør likevell, bare for å irritere og fordi di kjeder seg. Til tider hater jeg også SO3, jeg blir gal av den, den er alt for populær. Endret 21. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Liker ikke slike uttrykk som t.f.t netopp sa, åsså hater jeg sørlandsk over alt på jord. Stavanger/bergensk/norlandsk er konge Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg hater at tobakk osv er farlig.. Hvorfor ikke utvikle en mindre helsefarlig tobakk som gjør begge parter fornøyde? Produsentene vet jo at deres dager ender snart. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Folk som skriver på "Stavanger-dialekt". BOKMÅL FOR TEH WIN!11!! D: Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 En nytt uttrykk i min hatbås: yttrykket 10hi Lenke til kommentar
Laman Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 En nytt uttrykk i min hatbås: yttrykket 10hi Grr! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg hater tråden som heter "Klagemuren over grammatiske skrivefeil". Man må jo nesten passe på å skrive 100% korrekt, hvis ikke havner det der. Håper noen stenger den snart. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Neihei, den skal aldri stenges. Det er tross alt en av de artigste trådene på forumet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg hater at folk misliker den mest geniale tråden over alle tråder: "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg irriterer meg at særhet ikke blir godtatt blandt sauene. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Spansktalende turister Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 *irritere seg over personer som alltid skal springe til den forreste trikken når dem står inntil (!) trikken bak som skal samme vei... * samme gjelder folk som plent skal springe lengst mulig inn på tog/buss etc så man må vente enda lengre.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Liker ikke pessimister, folk som ikke engasjerer seg\deltar, satanister\gothere, trance, hipp hoppere og sisst men ikke minst folk som på død og liv må forklare hva de mente i detalj for å unngå en missforståelse om en bagatell.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 - Utlendinger som skal sloss hver dag på skolen- Folk som får alt hva de peker på (da mener jeg av jenter) Hvis nordmenn slost så er det greit? Og hvis gutter får alt de peker på så er det greit? Ellers så var mye av listen din ikke helt dum. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Den hyperkristne norsklæreren min som mener vi skal gjøre alt på den "gode gamle". Hun kaller oss bråkjekke, og fnyser av elevers egne metoder for jobbing. Brenn. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 folk som ikke engasjerer seg\deltar Folk som mener at alle skal engasjere seg/delta når du gir en blanke faen i temaet og bare vil hjem og se Simpsons. Og at hele verden stanser opp bare fordi det er Thanksgiving. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 || lamere, nazier, wannabe's, deg || Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå