T.F.T Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Folk som ikke har mellomrom etter komma. :!: vel, er det InFlamE du sikter til nå er du nok kvitt de manglende mellomrommene hans i 16 år, han ble bannet til den 8/9.2020, klokken 03:30. urettferdig behandlet ? dakar inflame Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kom på enda en: Telenor. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kom på enda en: Telenor. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 En ting jeg virkelig hater er store handlesentere på lørdager. Det finnes ikke noe annet jeg blir mer stresset av. Tykke, gamle damer som snegler seg fremover, gjerne to-tre i bredden slik at det ikke går an å snike seg forbi, småbarnsfamilier som stopper for en prat foran rulletrappen.. kort oppsummert, masse unødvendige folk som går i veien for en. Note to self: begynn julehandelen før lille julaften i år. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 En ting jeg virkelig hater er store handlesentere på lørdager. Det finnes ikke noe annet jeg blir mer stresset av. Tykke, gamle damer som snegler seg fremover, gjerne to-tre i bredden slik at det ikke går an å snike seg forbi, småbarnsfamilier som stopper for en prat foran rulletrappen.. kort oppsummert, masse unødvendige folk som går i veien for en. Note to self: begynn julehandelen før lille julaften i år. Huff! Må si meg FULLSTENDIG enig med deg der! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Psilocybe: Kan du ikke skremme de gamle damene litt da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Psilocybe: Kan du ikke skremme de gamle damene litt da? Ja. Bare vis dem tunga di. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Psilocybe: Kan du ikke skremme de gamle damene litt da? Ja. Bare vis dem tunga di. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det eneste jeg kan trygt si jeg hater er faren min. Hater min også Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 folk som alltid skal engaskjere seg i saker. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Må si at det er masse jeg hater, men ingenting slår polakkene på disse "vandrende" tivoliene slik som fks. bergstrøms osv.. De skjønner jo ikke norsk, er frekke og kjefter for ingenting.. Dessuten stinker de etter å ha sittet i disse bobilene i lag med kameler, elefanter, og andre dyr av ymse slag. Dette er ikke rasistisk ment, og jeg sitter ikke å rakker ned på polakker, men akkurat tivolipolakkene.. Faen. Endret 28. september 2004 av Johan123321 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hater skole. Bom basta Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 folk som alltid skal engaskjere seg i saker. Det er jo bra å engasjere seg. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 KRF,Relgion,Norges innvandrings poletikk,pop generasjonen,folk som er redd for og skille seg ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Skrive- og grammatikkfeil. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hater virkelig ringelyden på vekkerklokka mi. Finnes ikke noe så fælt som å høre den. Er en reklame som går på Discovery med akkurat den samme lyden. Fikk frysninger da jeg hørte den Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hater aller værst å vente på bussen!! det er verdens leeeeeeeeeeengste og kjipste tid. Du vet du mååååååå stå der i fem min til og det er ingenting du kan gjøre for at det skal gå fortere! Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) ups.. Endret 29. september 2004 av lindasl Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 JEG HATER NSB RUTEOPPLYSNING *prøve å puste rolig* Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Skrive- og grammatikkfeil. :!: Hater å være tett i nesa HELE vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå