Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier meg enig med Greven:

Blitz youth are among a gang of freeloaders who "bum" from the people because of social money "or mama's weeks pay", for beer and dope is all they want to enjoy; a gang of doped losers who attack true northmen (nationalists) only because they are true northmen (nationalists) certainly only if the Blitz pack is in the overwhelming majority, at least 5-6 times as many as the nationalists are. The

blitz pack are the largest losers in entire Norway, a gang of shits with serious puberty problems (some appear to have these puberty problems even though they are under 40 years old, it is known some who are never finished with puberty)

 

The next time someone tries to cast a bomb in a Blitz-house I hope they do it during a concert and that they blow up the wole house and all in it! If they were such traitors, and there was a war to get our land back from the jewish christian power, so to kill them is an act of war! Young age is not an excuse for these traitors!

 

 

(Hadde ikke den norske versjonen for hånden :/)

Lenke til kommentar

hater:

 

- folk som får æren får noe de ikke har gjort!

- møkkdomme data"unger" som maser om å formatere og fikse pc`n på hvert jævla lan, bare fordi den restarter en gang!!!

- foreldre og andre folk som blir gærne hvis de ikke får antivirus program 1. sek etter windows innstalasjon.

- min norsk lærer som tror jeg er stokk dom, bare fordi jeg ikke gadd å gjøre noe den 1. timen vi hadde med hu!!

Lenke til kommentar

Jeg missliker sterkt fyllikere,Narkomane,statshorer,whinere,kjell magne bondevik...eller alle politekere utenom carl i hagen,folk som ikke fløtter seg,folk som ikke får fingern ut a rassen.Folk som kaller andre for csnerder fordi di ikke har skills selv,cheatere(FÅKK DERE!!!!!!)enkelte hunder,boyband,folk som tror de er tøffe i trynet som bare vil slåss,horer og bimboer,pedoer,nekrofile,zoofile og nesten alt annet,barnemisshandlere,urettferdige teite lærere,dårlige pc'r,kverulanter,gjerringknerker,folk som hater meg fordi jeg hater dem for det jeg hater,drittsko,gretne folk som bare vill furte,enkelte negere som faen ikke gjør no og som bare sitter på rava hele dagen mens andre(også utlendinger) må jobbe for at de skal ha det bra,homofile(lesber går greit,bare de er fine) ikke traktor lesber,virus,spyware og purken,lover(og regler paragrafer) og masse masse mer men fordi jeg hater å skrive så mye så gidder jeg ikke å ramse det opp for det hater jeg.

Lenke til kommentar
Jeg missliker sterkt fyllikere,Narkomane,statshorer,whinere,kjell magne bondevik...eller alle politekere utenom carl i hagen,folk som ikke fløtter seg,folk som ikke får fingern ut a rassen.Folk som kaller andre for csnerder fordi di ikke har skills selv,cheatere(FÅKK DERE!!!!!!)enkelte hunder,boyband,folk som tror de er tøffe i trynet som bare vil slåss,horer og bimboer,pedoer,nekrofile,zoofile og nesten alt annet,barnemisshandlere,urettferdige teite lærere,dårlige pc'r,kverulanter,gjerringknerker,folk som hater meg fordi jeg hater dem for det jeg hater,drittsko,gretne folk som bare vill furte,enkelte negere som faen ikke gjør no og som bare sitter på rava hele dagen mens andre(også utlendinger) må jobbe for at de skal ha det bra,homofile(lesber går greit,bare de er fine) ikke traktor lesber,virus,spyware og purken,lover(og regler paragrafer) og masse masse mer men fordi jeg hater å skrive så mye så gidder jeg ikke å ramse det opp for det hater jeg.

Du er jo helt gal! Det går ikke ann å hate så mye. For et liv du må ha hvis du er seriøs.

Lenke til kommentar
mennesker som begår selvmord før man får sagt ha det

Jeg misliker folk som kommer med slike uttalelser.

 

(... rive seg i håret ...)

Da får du mislike meg, da. :)

Nei, nei, nei! Du skal si "hva faen mener du med det!?" (eller noe i den dur) sånn at jeg kan skjelle deg ut og fortelle deg hvorfor jeg mener at man ikke kan si sånn!

 

Sukk. Jeg som trudde alle kunne reglene. *himler med øynene*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...