ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, iiik! Det er jo så gay da! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Og dessuten gutter som snakker om hvor forelska de er. Hehe, enig :!: Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hater eggespisere med slapp fisering.. Endret 7. september 2004 av egmur Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hatbåsen min inneholder "gledesutbrudd"-forumet. Og dessuten gutter som snakker om hvor forelska de er. Glade mennesker er så ille. Let's worship Satan and his frostbitten demons of gothic grimness while crying at the alter of bloodspilt tears by the river of Hfraghnxxas. \m/ Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Glade mennesker er så ille. Ja. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gymtime i hinderløypa på Jørstadmoen Militærleir. Been there, done that. hehe, jeg og. men det var ikke så hat.. bare litt.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hater at en lukt "setter seg fast" i nesa når jeg er forkjøla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 | Statens lånekasse | Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 | Statens lånekasse | Ja fysj, de som virkelig trenger penger får det! Fysjom! Syns folket gher kan slutte å syte, dere sier at dere hater alt fra busskort til amfibier. Men, ingen av dere vet virkelig hva hat er skal jeg si dere. Du hater ikke pølser, du misliker. STOR forskjell. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 syter så mye jeg vil... hater mandager. Når jeg blir statsminister (noe som skjer når det regner frosker) skal jeg ha 4 dagers arbeidsuke. Grunn: først har man det skøy fredag og lørdag, men så kommer ultrakjedelige søndag som depper deg ned igjen. Så man må nesten ha en dag og komme seg etter søndag på... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 | Statens lånekasse | Ja fysj, de som virkelig trenger penger får det! Fysjom! Syns folket gher kan slutte å syte, dere sier at dere hater alt fra busskort til amfibier. Men, ingen av dere vet virkelig hva hat er skal jeg si dere. Du hater ikke pølser, du misliker. STOR forskjell. Jeg hater de ikke på den måten Jeg bare liker ikke at jeg får stipendet utbetalt med en gang, da forsvinner det med en gang. Og får heller ikke noe ekstra siden det er skolestart. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ... Hater folk som sier "de har det enda jævligere i Afrika, så du har _ingen_ grunn til å klage. Tenk så godt vi har det her og ..." Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Og jeg hater det å hate... Peace & Love Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Hater franskblokkdager, fransklæreren, geografiprøve i bergarter og havbunnsspredning og at jeg ikke forstår matten. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Barnehager på McDonald's er hat. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg hater også folk med langt nick på msn. eks: sånn nå har jeg moddet ferdig pcen min håper jeg ikke må bruke mer penger på den på en liten stund hehe spørs om jeg klarer det d ???? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå