Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

- Snyltende innvandrere (noen gang merket at de alltid skal  prøve å snylte deg? selv for en 50-øring, det ligger i deres natur)

Folk som forhondsdømmer hele folkegrupper... :hrm:

Blitzere som ikke har meninger, men synes det er kult er også tragisk vil eg si, men det kommer ikke så langt opp i hatlista...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blah. Jammen var det ikke flere irritasjonsmomenter som dukket opp på vei hjem fra jobb i dag:

 

1. Tomt for indian tandoori-marinade/dressing på Rema 1000. Grr!

2. Stikker innom Spar-butikken like i nærheten, finner det jeg skal ha, stiller meg i kø, og hva har jeg foran meg? Tre folk. Gode greier, tenker jeg. Dette går nok fortere enn svint. Den gang ei.

 

Førstemann/dame/whatever er en vaskeekte narkoholiker med knærene i 90 graders vinkel, med en trillevogn full av dill og sjokomelk. Sakte, men sikkert tar hun én og én dings fra trillevognen. Forsiktig, forsiktig, må ikke miste sjokomelken i bakken. Ah, der ligger den på rullebåndet. Der ruller den bort til ekspeditøren. Der blipper ekspeditøren sjokomelken gjennom. Aha, det er mer i trillevognen.

 

Resten av stæsjet flyttes møysommelig fra trillevogn til rullebånd, noe som tar et sted mellom 5 og 10 minutter. Så betales det med en sånn trygdelapp, og det er tid for nestemann.

 

En eller annen dott som ikke har penger på kortet. Hurra, mer venting.

3. Flere knuste ølflasker på vei hjem. Er det så forbanna vanskelig å sette flasken fra seg og gjøre assorterte nattevandrende flaskesamlere varm rundt hjerteroten?

Heh ! Du har ikke vurdert skrivbeint/journalist/forfatteryrke som levebrød ?

Talenter har du i allefall ;)

Lenke til kommentar
- Snyltende innvandrere (noen gang merket at de alltid skal  prøve å snylte deg? selv for en 50-øring, det ligger i deres natur)

Folk som forhondsdømmer hele folkegrupper... :hrm:

Jeg fører meg opp på den, uten at det er så forferdelig galt å hate innvandrere som snylter deg. Det verste var vel at han tydeligvis hatet alle og enhver med utenlandsk opprinnelse i det skitne landet hans.

Lenke til kommentar

Ubrukelige mennesker som ikke har forståelse for at hele verden ikke har like god tid som de. Typiske eksempler :

 

Idioter som tar hele bredden på fortauet/sykkelstien/rulletrapper osv. Faen, kan ikke folk fatte at hele verdens befolkning ikke er lagd av tid? Irriterende å måtte gå på folk før de gidder å flytte seg.

 

Folk som venter til de kommer i kassen med å spørre betjeningen etter varer som man ikke finner, slik at hele køen blir stående mens betjeningen må hente varen.

 

Folk som ikke skjønner at passasjerene som skal av offentlig transport skal ut før de som skal på kommer inn.

 

Folk som blir stående et skritt utenfor T-banendøren mens de lurer på hvor de skal. Tenke seg om kan man gjøre et sted hvor man ikke er i veien for folk.

 

Idioter som er ute og handler og møter på kjentfolk man skal slå av en prat med, helst akkurat der rulletrappen ender, slik at alle som kommer bak må brøyte seg igjennom 4 handlevogner med skrot for å komme seg frem.

 

EDIT:

 

Folk som stjeler ting fra meg, spesielt mobilen min. Gjeninnfør tukthus og dødsstraff nå!

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅ!!!

 

Jeg hater å våkne opp etter en fest å komme på at du har prøvd deg på en jævla ugle som nå går rundt å fniser med de jævla drittvennindene sine i tillegg til kamerater som var der  :realmad:  :realmad:

FOR FAEN JEG HATER ALKOHOL :realmad:

velkommen i klubben... kaller den for SPS (svin-på-skogen)

 

- klubben støtter tvangskvote for hver person på hvor mye man har lov og drikke

- støter en grense på 5m mellom ekstremt fulle personer og jenter/gutter som er mindre pen å se på

- Sprit er bannlyst

- Vi bruker regelen "det man ikke husker, har man heller ikke gjort" flittig

- til Julebordet vårt må alle jenter sende søknad minst 2 måneder i forveien m/bilde.

- Det er ikke lov for folk og være edru på fester vi arrangerer (de har en stygg tendens til og huske)

 

:roll:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...