Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blah. Jammen var det ikke flere irritasjonsmomenter som dukket opp på vei hjem fra jobb i dag:

 

1. Tomt for indian tandoori-marinade/dressing på Rema 1000. Grr!

2. Stikker innom Spar-butikken like i nærheten, finner det jeg skal ha, stiller meg i kø, og hva har jeg foran meg? Tre folk. Gode greier, tenker jeg. Dette går nok fortere enn svint. Den gang ei.

 

Førstemann/dame/whatever er en vaskeekte narkoholiker med knærene i 90 graders vinkel, med en trillevogn full av dill og sjokomelk. Sakte, men sikkert tar hun én og én dings fra trillevognen. Forsiktig, forsiktig, må ikke miste sjokomelken i bakken. Ah, der ligger den på rullebåndet. Der ruller den bort til ekspeditøren. Der blipper ekspeditøren sjokomelken gjennom. Aha, det er mer i trillevognen.

 

Resten av stæsjet flyttes møysommelig fra trillevogn til rullebånd, noe som tar et sted mellom 5 og 10 minutter. Så betales det med en sånn trygdelapp, og det er tid for nestemann.

 

En eller annen dott som ikke har penger på kortet. Hurra, mer venting.

3. Flere knuste ølflasker på vei hjem. Er det så forbanna vanskelig å sette flasken fra seg og gjøre assorterte nattevandrende flaskesamlere varm rundt hjerteroten?

Lenke til kommentar
- Blitz-taperne

- Respektløse og innvandrere

- Snyltende innvandrere (noen gang merket at de alltid skal prøve å snylte deg? selv for en 50-øring, det ligger i deres natur)

Kan desverre se slik ut.. Disse innvandrerbutikkene, de som sitter i kassene lurer deg som best de kan..

 

Og blitz er jo tapere deluxe, de er fritt vilt, og fritt å hate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...