Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TLZ; nei. Da er det ikke helt greit, men jeg bryr meg ikke så mye om guttene. De jentene som er med i Blitz osv. kunne vært fine, men herper alt ved å kle seg tragisk og "digge" noe de egentlig ikke vet hva handler om.

de må vel få kle seg hvordan de vil...?

og like hva de vil også, egentlig.

Ja, har jeg forbydd dem det kanskje? :)

 

Sier bare at jeg ikke liker den kles-stilen, jeg. Litt synd når noen av jentene kunne vært fine.. Men forby dem? Det gjør jeg absolutt ikke!

Lenke til kommentar

Hate og hate, misliker i hvert fall:

 

Pessimisme (greit, det er kanskje ikke pessimistenes feil, men jeg får vondt i magan når jeg hører for mye preik), FrP-ere av fjortisstypen (de oppvokste går an å leve med i korte perioder), dødelig slappe folk, diverse styrtrike personer (nei, jeg trenger ikke pengene dems), våpengale, svindlere og tyver, store materialister, folke som må ha luksus hele tida... Med mer...

Lenke til kommentar
TLZ; nei. Da er det ikke helt greit, men jeg bryr meg ikke så mye om guttene. De jentene som er med i Blitz osv. kunne vært fine, men herper alt ved å kle seg tragisk og "digge" noe de egentlig ikke vet hva handler om.

de må vel få kle seg hvordan de vil...?

og like hva de vil også, egentlig.

Men de er jo med i Blitz for at også ANDRE skal synes at de er "noe" ... noe vi strengt tatt ikke gjør...

 

Blitz er ut, snut er inn.

Lenke til kommentar

Men jeg mener det også - ikke bare fordi jeg er drittlei Blitz og andre lignende folk som okkuperer ting de ikke eier - men fordi politiet har hatt det gaske tøft den siste tiden. På tide at folk innser at politiet er til "to serve and protect" og begynne respekterere "snuten" for det arbeidet de gjør.

 

Blitz er ut, snut er inn!

Lenke til kommentar

Er så enig, så enig.

 

Synes selv politiet får lite skryt for det de gjør. Og det Blitz-huset i byen ødelegger jo hele gaten. Den blir jo rett og slett stygg. Og HVA slags rett har de til å okkupere huset? Eier de det? Nope. Så så å pell dere ut! Det er hvertfall min mening.

 

Putter det i siggen jeg, Piranha. Ef faktisk drittlei hele greia. Få dem ut er min mening.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Men jeg mener det også - ikke bare fordi jeg er drittlei Blitz og andre lignende folk som okkuperer ting de ikke eier - men fordi politiet har hatt det gaske tøft den siste tiden. På tide at folk innser at politiet er til "to serve and protect" og begynne respekterere "snuten" for det arbeidet de gjør.

 

Blitz er ut, snut er inn!

Jeg syns rett å slett det er sårende jeg når folk sier snut er ut, høres kanskje litt dramatisk ut. Men tror faktisk vi trenger politiet :roll:

Dessuten er jeg politidatter :p

 

 

 

btw, jeg hater sinte mennesker,eller jeg hater de ikke,men missliker det :nei:

Lenke til kommentar

Bare på en kjapp tur fra studioet til 7-11 for å kjøpe et pizzastykke, Dr. Pepper og en macchiato har jeg opplevd følgende irritasjonsmomenter:

 

1. Knuste ølflasker rundt omkring.

2. En bøling med tøffe drittunger som handlet på 7-11. Førstemann skal ha en liten munnfull med pasta-greier, men ekspeditøren må skufle vekk litt pasta TO forbanna ganger fordi han ikke har nok penger. Resten skal ha en Cola og frossen yoghurt, men ingen av dem besitter nok intelligens til å si "5 flasker cola, alle skal ha frossen yoghurt til, her er akkurat nok penger". Neida. Disse går på rekke og rad og betaler hver for seg. Og, toppen på kransekaken er når hele gjengen klynger seg sammen FORAN inn/utgangen og stapper de feite trynene sine med yoghurt-is og pasta til en verdi av 5,50.

3. Middelaldrende dame som kjører over et fotgjengerfelt mens hun ser mot passasjersiden/baksetet. Jeg var da halvveis i det nevnte fotgjengerfeltet.

Lenke til kommentar

Folk som bare er ute etter å lage kvalme.

 

Her på fredag kom en såkalt «tøffing» bort til meg og spurte om noe så dumt som

Hva heter du? Har du kaktus under armene eller?

... på en slik overlegen og nedlatende måte som bare disse «tøffingene» klarer. :hrm:

 

(Vedder på at han tror jeg er et enkelt mobbeoffer, men den gang ei. :p)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...