MountainRivera Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Gå på www.lokaltog.net for å få min og lokaltogs personlige hatliste. Hva er kapitalist-musikk? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hater: || Politiet, blitzere, sosser, snobber, lærere, drittsekker, politikere, innvandrere, tyver, drankere, tiggere, scooterister, pappagutter, overdrevne homofile, bussjåfører, ord deling, snusforbud, hasjere, meg selv, deg! || Uhm, politiet? sikkerhet er no dritt aZZ!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Gå på www.lokaltog.net for å få min og lokaltogs personlige hatliste. Hva er kapitalist-musikk? Sånn som tjener penger. Edit: SNUT ER UT! Endret 26. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 anger greed lust envy gluttony sloth pride enhver velinformert person vil kjenne igjen den listen der... Jepp, det er oppskriften på en politiker, sant? nå tenkte jeg på de syv syndene, men du har jo et godt poeng der... anger greed lust envy gluttony sloth pride enhver velinformert person vil kjenne igjen den listen der... Enhver velinformert person ville vel klart å skrive den på norsk er det en utfordring??? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 nå tenkte jeg på de syv syndene syv døds-syndene. Det finnes mange flere gode måter å synde på... covet your neighbours aunts things, kill, lie, steal, say "leet" in RL, beleve in another God, beleve in no God, beleve in more than one God, say "FU" to your parents, do the nasty without scheduling it with mr God, and the list goes on and on and on and on and... * og folk som ler av andre når de ikke får til noe i sport og andre ting Må inrømme at jeg har ledd min del av kvinnefotball så jeg kommer vel i den kategorien. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 * og folk som ler av andre når de ikke får til noe i sport og andre ting Må inrømme at jeg har ledd min del av kvinnefotball så jeg kommer vel i den kategorien. Ahahahahhahaahhaha.. Oi, der måtte jeg tørke tårene vekk.. Hysterisk morsomt! :!: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Alt det vanlige som jeg ikke gidder å ramse opp. Blitzer-jenter som syns det er tøft å være med i Blitz og være så kule uten at de egentlig vet hva det dreier seg om. (Jeg er ikke med i Blitz; bare for å gjøre det klart.) Folk som tror ironi og sarkasme betyr det samme. Jeg synes politiet gjør en utmerket jobb, men liker ikke at de bruker altfor mye tid på å sjekke trimmede mopeder. Folk som hater boyband uten å ha hørt noe på det. Fy faen azzz.. er bare metal som gjelder lizm!!11!!! Ting man lærer på skolen som man vet at en aldri får bruk for. Folk som kritiserer og kritiserer, men ikke er noe bedre selv. Overlegenhet. Kommer tilbake med mer... ))) Endret 26. august 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 INTEGRAL/integrering ! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) INTEGRAL/integrering ! Hater = høyrevridde bondeknøler med null aspekt på den sosiale virkeligheten. Prøver å tenke på dem som "un-known". Knøler som bygger tre-spoiler på Volvo 240. Endret 26. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 INTEGRAL/integrering ! Hater = høyrevridde bondeknøler med null aspekt på den sosiale virkeligheten. Prøver å tenke på dem som "un-known". Integral er et mattematisk begrep btw, ikke "integrering av 'nye landsmenn'" ...bare for å safe meg. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hele Bush-familien, og resten av regjeringen i USA. :----P Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 INTEGRAL/integrering ! Hater = høyrevridde bondeknøler med null aspekt på den sosiale virkeligheten. Prøver å tenke på dem som "un-known". Integral er et mattematisk begrep btw, ikke "integrering av 'nye landsmenn'" ...bare for å safe meg. Jeg vet godt hva det er Liker det utrykket, derfor roll smileyen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Folk som hater boyband uten å ha hørt noe på det. Fy faen azzz.. er bare metal som gjelder lizm!!11!!! Hm. Stort sett er ikke boyband-musikk blandt den beste musikken tilgjengelig. Hører nesten på alt annet enn det. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det kan jo missforstås som om jeg er pro-ghetto/segregering/apartheit Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) jeg hater de som er bedre enn meg i data (i klassen\teamet mitt da) jeg hater de som hater meg.. jeg hater de som tror de vet alt.. jeg hater de som motsier meg.. jeg hater rasisme,nazisme o.s.v.. jeg hater moderatorer..(*se meg rundt og passe meg* ) jeg hater G.W. Bush.. jeg hater ARI BEHN!! edit: jeg hater skriveleifer.. Endret 27. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hele Bush-familien, og resten av regjeringen i USA. :----P haha Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Blitzer-jenter som syns det er tøft å være med i Blitz og være så kule uten at de egentlig vet hva det dreier seg om. (Jeg er ikke med i Blitz; bare for å gjøre det klart.) Men hvis det er en gutt så er det helt greit? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Blitzer-jenter som syns det er tøft å være med i Blitz og være så kule uten at de egentlig vet hva det dreier seg om. (Jeg er ikke med i Blitz; bare for å gjøre det klart.) Men hvis det er en gutt så er det helt greit? Hva er Blitz? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 TLZ; nei. Da er det ikke helt greit, men jeg bryr meg ikke så mye om guttene. De jentene som er med i Blitz osv. kunne vært fine, men herper alt ved å kle seg tragisk og "digge" noe de egentlig ikke vet hva handler om. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 TLZ; nei. Da er det ikke helt greit, men jeg bryr meg ikke så mye om guttene. De jentene som er med i Blitz osv. kunne vært fine, men herper alt ved å kle seg tragisk og "digge" noe de egentlig ikke vet hva handler om. de må vel få kle seg hvordan de vil...? og like hva de vil også, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå