Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

|| Meg selv, livet mitt ||

hm, deprimerende. men det er sjelden mer moro enn den du lager selv, vet du :)

 

 

 

 

jeg hater...hm...egoister (og folk som former sitt politiske syn deretter)...også liker jeg ikke musikk jeg ikke liker...vel, jeg tror ikke jeg hater det, for folk må jo få høre på hva de vil...jeg hater folk som er hensynsløse og irrasjonelle, og folk som bevisst gjør andres liv dårligere...og det at vi ikke har gratis skolebøker i vgs...også hater jeg når meny er utsolgt for iste med ferskensmak...også hater jeg rot...og jeg hater også folk som generaliserer, og folk som nekter å kvitte seg med dumme fordommer...og folk som stemmer frp "fordi de vil ha billigere sprit og kaste ut pakkisene", snakk om å sette seg inn i politikk da...

 

og folk som maser om å låne ipoden min i tide og utide. bestill deres egen =P

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, hater eller irriterer meg over følgende:

 

*Folk som snorker i samme rom som meg. (GRR! :mad:)

*Folk som smatter så mye at jeg kan se drøvelen til vedkommende.

*Frekke drittunger.

*Bortskjemte drittunger.

*Folk som nekter å slippe meg forbi i matkø når jeg bare skal ha en Farris, og de skal ha tre vogner med trønderfòr. (Dere tar poenget mitt)

Lenke til kommentar

* Teite og dårlige lærere

* sure bussjofører

* Dumme folk som gjør alt mulig for å drite ut andre, men som egentlig er skikkelig pyser (Les: JAN!)

* Altfor mye lekser og skolearbeid

* Livestrong armbånd som røyk

* og folk som ler av andre når de ikke får til noe i sport og andre ting

* Folk som disser musikk-smaken min og kaller det dårlig musikk uten no begrunnelse

* Også folk som rett og slett er teite

 

sikkert tusen flere ting, men kom ikke på flere nå...

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

|Mennesker som er så forb*nna trangsynte at de tror på det Michael Moore sier i "dokumentarene" hans.

Ingen oppgående amerikanere kan stemme på George W. Bush etter å ha sett «Fahrenheit 9/11».... Dessverre er en del amerikanere dumme. Hvordan ellers skal man forklare at opinionen ikke allerede har fått ham til å trekke seg etter rekken med skandaler?

Jeg håper, for BAs leseres skyld, at denne mannen aldri får se en nazistisk propagandafilm.

"Ingen oppegående mennesker kan mene jøder er likeverde etter å ha sett denne filmen"

Jeg sier til Frank: greit, du er feilinformert, du vet ikke hva du snakker om, er trangsynt og naïv: det betyr ikke at du kan spre din ignoranse rundt i en så viktig avis som BA. Hva med et objektivt syn på filmen, istedefor å si: jau, denne filmen stemte meg det eg mener om Bush? Det finnes kun én anmelder som er rettferdig og ser ting for det de er: Rune Fjeld Olsen.|

 

Forresten, i elskebåsen min setter jeg Rune.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...