Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg virkelig hater er store handlesentere på lørdager. Det finnes ikke noe annet jeg blir mer stresset av.

 

Tykke, gamle damer som snegler seg fremover, gjerne to-tre i bredden slik at det ikke går an å snike seg forbi, småbarnsfamilier som stopper for en prat foran rulletrappen.. kort oppsummert, masse unødvendige folk som går i veien for en.

 

Note to self: begynn julehandelen før lille julaften i år.

Lenke til kommentar
En ting jeg virkelig hater er store handlesentere på lørdager. Det finnes ikke noe annet jeg blir mer stresset av.

 

Tykke, gamle damer som snegler seg fremover, gjerne to-tre i bredden slik at det ikke går an å snike seg forbi, småbarnsfamilier som stopper for en prat foran rulletrappen.. kort oppsummert, masse unødvendige folk som går i veien for en.

 

Note to self: begynn julehandelen før lille julaften i år.

Huff! Må si meg FULLSTENDIG enig med deg der!

Lenke til kommentar

Må si at det er masse jeg hater, men ingenting slår polakkene på disse "vandrende" tivoliene slik som fks. bergstrøms osv.. De skjønner jo ikke norsk, er frekke og kjefter for ingenting.. Dessuten stinker de etter å ha sittet i disse bobilene i lag med kameler, elefanter, og andre dyr av ymse slag.

 

Dette er ikke rasistisk ment, og jeg sitter ikke å rakker ned på polakker, men akkurat tivolipolakkene.. Faen.

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...