Gå til innhold

Din hatbås (tm)


Anbefalte innlegg

Lars sin hatbås -> || nynazister, gothere, pedofile, KrF'ere, pedofile KrF'ere ||

 

O-Zone er i Hatbåsen™ min.

 

Fortell om Hatbåsen din! Hvem er med?

 

Min er:

|| praktiserende pedofile, satanister, fjortisser, teite gutter med pene kjærester, Michael Moore, folk som hater folk som hater Michael Moore :innocent: ||

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm:

 

|| O-Zone, Sean Paul, Günther, veps (hissige sommerveps), billige trommestikker som knekker ukontrollert og kan påføre meg selv (og andre), (øye-)skader :roll: , folk som rakker ned på andres meninger og smak uten saklig forklaring på hvorfor, unødig bruk av sms-(og 1337) språk og generell urettferdighet i verden||

 

Sikkert mer, men er det jeg kommer på her og nå ;)

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Synes det blir litt galt å hate pedofile som en gruppe, egentlig. Jeg mener, UTØVENDE pedofile hører hjemme i en hver hatbås, men hva med de stakkarene som sitter og ikke kan noe for at de er slik (tenker naturligvis på pedofile som IKKE praktiserer nå). Synes synd på de, hater de ikke. :shrug:

Enig i det. Man skal ikke hate folk pga. rase og legning, men for forbrytelsene de gjør. Ellers må jeg si at det er få ting jeg virkelig hater, selv om det er mye jeg ikke liker så godt.

Lenke til kommentar

|| Alt det vanlige (rasister osv bla bla bla), folk som hater CS uten egentlig å ha noen grunn, annet enn at de tror det er det som er in for de som ikke spiller så mye spill, folk som tror "sarkastisk" er synonymt med "ironisk" og uttrykker seg deretter, statshorer, gjerrigknarker, og sånne som ikke tar et hint ||

 

(Ok, ikke akkurat Hatbås, men lissom sånn derre liker-ikke-så-spesielt-godt-bås.)

Lenke til kommentar

|| Rasisme, Musikk jeg ikke liker (Men som "dj'er" og andre folk elsker), SMS-språk, folk som skriver med dialekt, for eksempel: "faaan d va itj nåkkå liv hen næi! ska i kveill duh dah?", Nazisme, folk som virkelig flasher rikdommen sin, FrP, Carl. I Hagen, Rektoren på skolen min, Rånere (generellt, vet ikke av noen rånere som er ålreite folk) og CS-spillere på LAN. (Ikke ta dette som en fornærmelse, jeg vet at folk er forskjellige. Poenget er at på alle lan jeg drar på, er det cs-gamere som roper, hyler banner lager et forferdelig bråk. "ååh, du e lite pwned", osv) || Ikke en hatbås, men ting jeg misliker, eller som irriterer meg. ;)

Lenke til kommentar

|| Folk som tror de vet alt om alt og alle og utaler seg om det, spesielt kritiserer. Ordet LOL, den som oppfant det burde dø av en kjønnsykdom og brenne i helvete!!!. Cheatere i myltiplayersopill. Folk som sitter og lager virus for å plage andre. Folk som baksnakker meg(baksnakk tilbake). Lærere som klager over oppførselen din når det er andre som har gjort noe. Lærer som favoritiserer jenter (ca. 80% av lærere det)||

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...