Gå til innhold

Half Life 2 story spekulasjoner

Anbefalte innlegg

Half Life 2 Fallout har laget en intressant artikkel om spekulasjoner om den kommende story'en i Half Life 2.

Dersom du ønsker å lese den: HL2 Fallout

Where are we at the moment Freeman rides into City 17? The Combine are omnipresent, fiercely oppressing the citizens. The thing is, we've only seen City 17. We have no idea what state the rest of the Earth is in. My theory is that the Combine decimated large parts of the Earth and left a few cities untouched to concentrate the remaining humans in. The destroyed parts of the Earth are large slabs of desert wasteland inhabited by hybrid species (the Ant Lions were probably Xen aliens who were teleported to Earth, and mutated in the aftermath and during the Combine invasion). These wastelands are uninhabitable for humans, so they must resort to the available cities. Choosing the lesser of two evils, one might say.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Få spill har orginale historier. Det er fortellerteknikken, altså måten historien er fortalt på, som Half Life 2 fokuserer på.

Nettopp, det er det som kjennetegner Half Life. Ut i fra filmene av HL2 så virker det som om de har klart det igjen.

Lenke til kommentar

Synes ikke HL historien er så uorginal. Som artikkelforfatteren sier, er det veldig mange småting her og der, som lager en skikkelig god historie. Bare G-man i seg selv gjør meg lysten til å spille HL2. Hva pokker er den dresskledde mannen ute og farer med? Jaja.. har selv mine teorier, men at han setter folk opp mot hverandre er det ingen tvil om. Men til hvilke formål? Det aner jeg ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...