habentsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen her som kan komme med ett par tips om en god radiator for 80mm vifte? Har sett igjennom 3 nettbutikker og funnet 1(!) 80mm, og masse 120mm radiatorer, begynner å bli litt lei av å lete i blinde. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Bare denne jeg veit om.... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Radiatoren de bruker HER! Vet ikke om den selges løst/forhandles i Norge Eneste jeg kunne bidra med Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det skal tydeligvis ikke være lett. Saken er den at jeg tenkte å utnytte de to ferdige hullene i kabinettet til 80mm vifter for å montere i to radiatorer, men det er visst svært vanskelig å få tak i 80mm. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har ikke så mye erfaring med vannkjøling (bare det jeg har nå) Men va skal du bruke det til da? skal du kjøle både CPU og skjerm kort over lengre tid tror jeg ikke det holder med 80mm vifte. Har en 120mm til bare skjerm kort akurat nå og det liger stabilt på 35Grader. 1Grad mere en kabinet temperaturen. Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Akkurat nå kjøler jeg chipset og cpu med en ekstern radiator, men er lei av å ha den stående på utsiden av kabinettet, planen er å kjøle chipse passivt, sette inn cpuvifta igjen, det gir helt ok cputemp, men kjøle tre hdd istedet. Etter at jeg bytta en del hardware ble behovet for å kjøle diskene større enn behovet for lav cputemp. To 80mm radiatorer bør kunne kjøle tre disker helt ok, mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå