kristoffer1989 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) er disse forskjellene (untatt batteritid) bare at Siemens s65: Bedre kamera og minnekort.. Motorola v600: Bedre sjerm...bedre design(synes jeg) klapp, og billigere er that's it?? vet da ikke hvordan java ytelse er og sånn da men... er den med andre ord en veldig bra mobil som jeg burde kjøpe?? Endret 8. august 2004 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 S65 slår V600 big time.. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 S65 slår V600 big time.. HELT ENIG!!!. S65 har mere minne og bedre kamera!. That's it! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 S65 slår V600 big time.. HELT ENIG!!!. S65 har mere minne og bedre kamera!. That's it! men v600 har jo bedre sjerm da... så det kommer vel littt an på hva man trenger... jeg har mp3 spiller så jeg trenger ikke den aac spilleren til s65 og dermed ikke så mye minne.... men vil jo ha en konge sjerm da og dette er samme oppløsning som sitter i k7++i(!!!) så det er vel å prioritere hva man trenger... det at v600 har et sugent blurry kamera men jeg har digitalkamera så det er ikke så farlig... var det noe mer da?? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 da ville jeg nok ha valgt v600... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 da ville jeg nok ha valgt v600... ja ok... men da må jeg bare spørre til deg selv og ditt bruk eller til det bruket siden jeg har digitalkamera og mp3 og sånt.... den er jo litt billigere også.... noen som vet noen "BUTIKKER" altså noen andre en komplett som har lokaler he he... som selger den?? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har den virkelig så mye bedre skjerm? Glem ikke at S65 sin skjerme r meget stor ( fysisk ) og visst V600 har "lik" skjerm som K700 ville jeg definitivt valgt S65, pga minne og kamera! Som sakt: S65 slår V600 big time! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 V600 har en grei skjerm, god battertid og stabilt system. Betsbuy får tak i den til rundt 2500 med netcom union talk 12mnd. Selv har jeg G5 og Ipod, så trenger ikke MP kamera (jeg har 7610 ja, men det var ikke pga Mp kamera) Lenke til kommentar
rønning Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du har jo egentlig svaret selv da..du sier at du ikke trenger kameraet på S65 fordi du har et annet digitalkamera og at du ikke trenger aac-spilleren(egentlig ikke noe særlig med mono lyd) fordi du har annen mp3-spiller...Du synes V600 sin skjerm er bedre, og at du liker designet på V600 bedre, og at den er billigere. Er det da egentlig noe å spørre om?? *No offence Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 V600 bilder hvis du vil se bilder av den i bruk Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Du har jo egentlig svaret selv da..du sier at du ikke trenger kameraet på S65 fordi du har et annet digitalkamera og at du ikke trenger aac-spilleren(egentlig ikke noe særlig med mono lyd) fordi du har annen mp3-spiller...Du synes V600 sin skjerm er bedre, og at du liker designet på V600 bedre, og at den er billigere. Er det da egentlig noe å spørre om??*No offence takk.... blir vel v600 da... har jo så lyst på klapp også Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Du har jo egentlig svaret selv da..du sier at du ikke trenger kameraet på S65 fordi du har et annet digitalkamera og at du ikke trenger aac-spilleren(egentlig ikke noe særlig med mono lyd) fordi du har annen mp3-spiller...Du synes V600 sin skjerm er bedre, og at du liker designet på V600 bedre, og at den er billigere. Er det da egentlig noe å spørre om??*No offence takk.... blir vel v600 da... har jo så lyst på klapp også har bare lyst til å se den testet på amobil først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå