askeladden2004 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Lefdal har Thoshiba SateliteA60742 bærbar på tilbud til kr. 9999. Noen som har erfaring med denne maskinen? Takknemlig for svar! Askeladden Endret 8. august 2004 av askeladden2004 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ulempen er vel at den har Celeron prosessor. Men den har f.eks dvd-brenner, 512mb ram, og wlan. Men som sagt, prosessoren er ikke noe å skryte av. Hvis du har tenkt til å bruke den som spill pc, så kan du også glemme det. Hva har du tenkt å bruke den til hvis du skal kjøpe den? Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Hei, takk skal du ha for svaret! Den er ikke til meg, men til min 19 år gamle sønn. Han har allerede en deskp top og skal bare bruke denne til skolearbeid..dvs. Han skal ta den med til og fra skolen han skal gå på dette året. Han bruker ikke spill. Lenke til kommentar
duudee Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Da jeg jobber som tekniker på Lefdal kan jeg jo i alle fall opplyse om at Toshiba laptops er dem vi har minst service på. Spec. messig må du nesten bare se hvilke behov brukeren av maskinen har. Men tenk på batteri, vekt og størrelse. Alt for mange ser kun på ytelse. Det er ikke kjekt og ha med seg en laptop som sliter ut armen din. Eller som du blir kastet ut av lesesalen med på grunn av støy. En del brukere kommer også tilbake med maskiner de synest er "vonde" å skrive på. Feil motstand i taster osv.. Sjekk dette først er mitt tips. Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå