evgeny Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 jeg gikk opp fra 26 til 27fps Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg får helt svart skjerm.. men gikk opp fra 40fps i timedemo (high, 1024x768) til 57fps!! Endret 8. august 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ikke at jeg merket så veldig mye forskjell i antal fps, bortsett fra at skjermen blir overfylt med artifacts og jeg må klokke ned mit 9800 pro @ xt. For min del er det catalyst 4,7 som gjelder Endret 9. august 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 My scores are just from a random spot in the game I chose and checked with the fps counter. Hadn't tried running a timedemo though. So I did that now, and I'm still getting a large performance increase, though not quite as large. It went from 17.5 to 20.0, so that's a 14% boost, which is still a large improvement. I can see the reason why the timedemo doesn't give the same performance boost though. It's not as dependent on the lighting shader, but depends a lot on the performance of the multiple layers of smoke and fire that those darn monsters are throwing around. Så selv om FPSen ikke stiger enormt i timedemo, skal den gjøre det når du spiller ellers. Var bare akkurat de områdene osv som timedemo kjører som ikke benytter seg av denne nå optimaliserte featuren så veldig mye Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 HAHA! så jævli kjøpt og betalt Activision (ID games) er Så lite var det som skulle til for å gi Ati kortene en helt syk økning i fps! Jeg scora _mye_ mer fps enn tidligere (å dette med gammel windows install og masse driver dritt) Nå vil jeg tørre å påstå at X800 kortene er fullverdige som skjermkort. Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kjipt jeg rundet hele spillet før denne lille fiksen kom da ^^ Jaja, nightmare neste Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fint man har en slik tråd når spillet ikke har kommet ut en gang... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 fikk vel noe som 1,5 fps mer i gjennomsnitt i timedemo1 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fint man har en slik tråd når spillet ikke har kommet ut en gang... Hva så? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fint man har en slik tråd når spillet ikke har kommet ut en gang... Hva så? Spillet har forsåvidt kommet ut, dog ikke i norge, Men virker som om de fleste her inne har en "onkel i amerika" Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Fint man har en slik tråd når spillet ikke har kommet ut en gang... Hva så? Spillet har forsåvidt kommet ut, dog ikke i norge, Men virker som om de fleste her inne har en "onkel i amerika" ja en onkel i amerika, eller bare bredband Endret 9. august 2004 av SpaKonG Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg hadde 44.8 før nå fikk jeg 48.8... hehe. altså 4fps mere! Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noen som har noen flere linker til flere tweaks i Doom 3? Lenke til kommentar
Spook Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg fikk fra før 47 fps i timedemo1 og gikk nå opp til 50 fps. Dette med Cat 4.8 drivere og Doom i 1280x1024, high quality. 3D settinger i driveren er satt til 4xFSAA og 8xAnisotropic og allt annet på "high" og "quality". Mitt nye X800PRO @ XTPE har inspirert min fra før av nokså slitne XP2800+ til ny og bedre innsats Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hehe.. grattis med nytt kort.. jeg har veldig lyst på det kortet, men det koster får mye.. pluss at jeg kjøpte 9600xt kortet mitt i år. hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå