Laibach Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 har tenkt å bruke ca500 kr på headset, noen som har noen anbefalinger? skal brukes til spilling for det meste Lenke til kommentar
JensL Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det headsett med mikrofon du er ute etter, eller en vanlig hodetelefon? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 uten microfon Lenke til kommentar
JensL Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ok, da har vi noen alternativer her: Sennheiser 212 Pro Under 500,-. Grei lyd til prisen, MYE bass. Kan også være litt ukomfortable da de klemmer mot ørene. Det finnes bedre alternativer. Sennheiser PX200 En liten og lett sak, egentlig ment for bærbart bruk, men isolerer ganske greit, faktisk. Kan være greit å ha noe til MP3-spilleren? Billig også. Beyerdynamic DT231 Koster litt mer enn du satte opp, men den er verdt hver krone. Suveren lyd og komfort. Et av de beste kjøpene til under 1.000,-. Ihvertfall når det gjelder lukkede saker. Koss har Pro 3AA som er til å leve med, men faller igjennom når sammenliknet med DT231. AKG blir for dyrt. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ok takker Sennheiser 212 Pro hadde jeg stett på før og de er ganske stilige, men hvis du sier at de er ikke er gode å ha på er det jo ikke noen vits i. Sennheiser PX200 de ser litt spinkle ut og jeg vill ha noen som er litt kraftigere Beyerdynamic DT231 detter er vel mere det jeg ser etter men jeg kjenner ikke merket, er det et kjent merke, er det noen som har erfaring med kvaliteten på dette produktet. er åpen for flere forslag Endret 8. august 2004 av Laibach Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Beyerdynamic DT231 detter er vel mere det jeg ser etter men jeg kjenner ikke merket, er det et kjent merke, er det noen som har erfaring med kvaliteten på dette produktet. er åpen for flere forslag Beyerdynamic er et velkjent merke som lager gode hodesett. Av de tre nevnte hadde jeg uten tvil gått for dem hvis jeg skulle hatt noe i den prisklassen.. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Beyerdynamic DT231 detter er vel mere det jeg ser etter men jeg kjenner ikke merket, er det et kjent merke, er det noen som har erfaring med kvaliteten på dette produktet. Beyerdynamic et kjent merke? Tja, de lagde verdens første dynamiske hodetelefon i 1937, og denne lages visst enda... Det er et tysk firma, og lager mikrofoner, hodetelefoner og mye rart til lydstudio og scenebruk. Hodetelefonene deres er standard i svært mange studioer rundt i verden, og veldig anerkjente. De lager svært solide saker. Jeg har 4 Beyere, og er knallfornøyd med dem alle. Beyer er ikke så godt kjent blant privatpersoner i Norge, da de ikke har vært så synlige i butikker, men nå begynner det å bli litt bedre. Beyerdynamic er nok noe av det bedre du får tak i. Skal du ha flere gode alternativer, må du nok litt opp i pris. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 ok takk for svar, jeg tror jeg går for Beyerdynamic DT231 Lenke til kommentar
JensL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Definitivt ikke et dumt valg. Jeg har ihvertfall vært kjempefornøyde med dem, og egentlig litt overrasket over såpass god lyd til den prisen. Lykke til! Lenke til kommentar
johang Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 DT234 har mikrofon om du spiller mye. Kjøpes hos hpx.no, ca. 600 kroner for dt231. johanG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå