Gå til innhold

lukkede headset til spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da har vi noen alternativer her:

Sennheiser 212 Pro

Under 500,-. Grei lyd til prisen, MYE bass. Kan også være litt ukomfortable da de klemmer mot ørene. Det finnes bedre alternativer.

Sennheiser PX200

En liten og lett sak, egentlig ment for bærbart bruk, men isolerer ganske greit, faktisk. Kan være greit å ha noe til MP3-spilleren? Billig også.

Beyerdynamic DT231

Koster litt mer enn du satte opp, men den er verdt hver krone. Suveren lyd og komfort. Et av de beste kjøpene til under 1.000,-. Ihvertfall når det gjelder lukkede saker.

Koss har Pro 3AA som er til å leve med, men faller igjennom når sammenliknet med DT231.

AKG blir for dyrt.

Lenke til kommentar

ok takker

Sennheiser 212 Pro hadde jeg stett på før og de er ganske stilige, men hvis du sier at de er ikke er gode å ha på er det jo ikke noen vits i.

Sennheiser PX200 de ser litt spinkle ut og jeg vill ha noen som er litt kraftigere

Beyerdynamic DT231 detter er vel mere det jeg ser etter men jeg kjenner ikke merket, er det et kjent merke, er det noen som har erfaring med kvaliteten på dette produktet.

er åpen for flere forslag

Endret av Laibach
Lenke til kommentar
Beyerdynamic DT231 detter er vel mere det jeg ser etter men jeg kjenner ikke merket, er det et kjent merke, er det noen som har erfaring med kvaliteten på dette produktet.

er åpen for flere forslag

Beyerdynamic er et velkjent merke som lager gode hodesett. Av de tre nevnte hadde jeg uten tvil gått for dem hvis jeg skulle hatt noe i den prisklassen..

Lenke til kommentar

Beyerdynamic et kjent merke?

Tja, de lagde verdens første dynamiske hodetelefon i 1937, og denne lages visst enda... :D

Det er et tysk firma, og lager mikrofoner, hodetelefoner og mye rart til lydstudio og scenebruk. Hodetelefonene deres er standard i svært mange studioer rundt i verden, og veldig anerkjente. De lager svært solide saker. Jeg har 4 Beyere, og er knallfornøyd med dem alle. :p

Beyer er ikke så godt kjent blant privatpersoner i Norge, da de ikke har vært så synlige i butikker, men nå begynner det å bli litt bedre.

Beyerdynamic er nok noe av det bedre du får tak i.

Skal du ha flere gode alternativer, må du nok litt opp i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...