embark Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg kjøpte meg en mus for sikkert 2-3 måneder siden. Den har funka helt fint, inntil for 2 uker siden. Da slutta den plutselig bare å virke. Det kommer ikke noe lys under musa og pekeren flytter seg ikke. Ikke det at det gjør så mye, men det er jo gankse irriterende mht at musa bare er et par måneder gammel. Jeg har prøvd med driver og prøvd den i en annen maskin, men ingenting funker. Musa heter Creative Optical 3000 eller noe sånt Hmm... PS: dette er vel kanksje feilposting (lol) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det som har tatt livet av alle musene mine, er brudd i ledningen akkurat der ledningen kommer ut fra musa. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det var noe slikt jeg hadde tenkt meg hadde skjedd Lenke til kommentar
hypers Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 elendig mus du sku ha kjøpt microsoft intelli optïsk mus Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 ja vel då trygve Lenke til kommentar
hypers Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 må ikkje ver så dom affen at du kjøper noko så elendig hahahaha :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå