endrebjo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har jo lakris smak en av dem nå da, synes de er ganske gode alle sammen jeg. ...men ingenting slår originale "lyse" seigemenn Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 De er faktisk ikke nye, det fantes lakris seigmenn en gang for lenge siden, men så ble de borte... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis noen klarer å vri mørke laban over til rasisme har det gått to steg litt for langt spør du meg! Gule seigmenn er liksom rassistisk ovenfor kinesere/vietnameserer som ofte blir kalt gulinger og da? Nei...nytt goderiet deres barn...selv om det kanskje ikke er helt politisk korrerkt! her i sykkylven kaller vi strandere for seigmenn (på grunn av fotballdrakta). grandiosa'n kommer fra stranda og ekornes (stressless) kommer fra sykkylven. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 denne posten her var fet.. lol.. kan jo sende mail til nidar å be dem lese denna.. lol Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 IFA er vanvittig godt. RASIST!!!! de er mørke!!! ja IFA ER utrolig digg Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Rasistiske? Nei nei! Dette er jo likestilling på høyeste politisk korrekte plan. Knegg. Først hadde vi seigmenn/I], Kvinnegruppa OTTAR var i furoe. Nidar valgte å gi etter, og gav ut seigdamer, til og med med politisk korrekte former og fasonger. Så begynte asylmottakene å grine. De fikk sine Internasjonale seigmenn. Jeg venter bare på at verdens mest deprioriterte gruppe skal få sine seig-produkter: Seignegresser. Sikkert ikke lenge før vi hører noe fra samene... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Bare lurer, noen som har prøvd "coop-seigmenn"? Halve prisen, samme innhold, bedre fasong! Skal jeg kjøpe snop for tredve kroner velger jeg definitivt to poser coop, en en pose laban Endret 8. august 2004 av INGaR Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Coop sine er seigere enn "The Original".... Eller gamle..... seigmenn skal ikke være så seige som coop's... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå