Gå til innhold

Skal salg av Xbox stoppes nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det bør innføres behovsprøving for anskaffelse av Xbox. Det gjelder forøvrig også PD'er. Når vi først snakker om PD'er, er jeg en varm tilhenger av vev-lisens. Med tanke på all styggedom som ligger på verdensveven. Det er uansvarlig at alle og enhver kan lete seg frem til oppskrifter på bomber og det som værre er.

Lenke til kommentar
Nei, men det bør innføres behovsprøving for anskaffelse av Xbox. Det gjelder forøvrig også PD'er. Når vi først snakker om PD'er, er jeg en varm tilhenger av vev-lisens. Med tanke på all styggedom som ligger på verdensveven. Det er uansvarlig at alle og enhver kan lete seg frem til oppskrifter på bomber og det som værre er.

Enig.

Folk som skal ha seg Xbox bør gå gjennom en psykisk test som viser om personen er kvalifisert nok til å ha en X-box uten å ta liv av 6 mennesker :whistle:

Lenke til kommentar

Noen er litt for nært tilknyttet Xboxen sin. Forøvrig kan man jo begynne å lure på hva som rører seg oppe i hodet på folk når de får seks stykker drept på grunn av at de har stjålet noen mindre gjenstander. I Florida risikerer man dødsstraff for overlagt drap. I "beste" fall får gjerningsmennene livsstid i fengsel. Resten av livet i fengsel for en jævla Xbox og noen klær som han uansett aldri mer vil få brukt!

Nei, jeg vil aldri slutte å la meg overraske...

Lenke til kommentar
Noen er litt for nært tilknyttet Xboxen sin. Forøvrig kan man jo begynne å lure på hva som rører seg oppe i hodet på folk når de får seks stykker drept på grunn av at de har stjålet noen mindre gjenstander. I Florida risikerer man dødsstraff for overlagt drap. I "beste" fall får gjerningsmennene livsstid i fengsel. Resten av livet i fengsel for en jævla Xbox og noen klær som han uansett aldri mer vil få brukt!

Nei, jeg vil aldri slutte å la meg overraske...

Med min erfaring fra Florida kan jeg fortelle det interresante at:

Ved overlagt drap får i utgangspunktet offerets familie velge om det skal benyttes dødstraff eller livsvarig fengsel.

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig valget mellom to onder, men alle kjenner til reglene og når man dreper folk pga en xbox vet man jo hva man går til igrunn...

Velkommen tilbake til forumet, forresten. Syns det har vært litt lamme diskusjoner de siste månedene :p

Lenke til kommentar

Og siden jeg forsvarer dødstraff vil jeg poengtere at livstid bare er en sadistisk form for dødstraff, her skal du råtne bort av deg selv, istedet for å få et støt og si takk for deg.

Jo da, men jeg har da fulgt litt med mens jeg har vært borte.. Bare ikke tenkt på at jeg ville fått tilgang igjen, har visst hatt det den siste måneden ;)

Lenke til kommentar
Jaja, enda et flott medieoppslag. Her kommer X-boxen hoppende frem. Kunne tenkt meg noe alà den her i stedet:

"Gal jævel dreper 6 stykker. Naboer og familie i sjokk."

Glem den forbanna X-boxen nå da!

Kanskje det ikke har noe med saken å gjøre, men meg bekjent er stedet det skjedde på et typisk arbeider/lavklassestrøk. Behøver ikke ha så mye med saken å gjøre, det finnes begge deler der også, men det er min oppfattning.

La morderen dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...