Windoge Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Så litt på dette: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...RATOR1&toc=5415 Virker som det tar opp ganske liten plass i kabinettet. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 tar ikke rare plassen INNE i kabinettet nei.. men med den enorme dil**en på 59 cm må jo ta litt plass på utsiden :p Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 tar ikke rare plassen INNE i kabinettet nei.. men med den enorme dil**en på 59 cm må jo ta litt plass på utsiden :p Har mer en nok plass utenfor Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har komplett Zalman sett (ikke denne modellen) og er meget godt fornøyd, kjører en P4 3,0E og har idle på 37-40 grader. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har komplett Zalman sett (ikke denne modellen) og er meget godt fornøyd, kjører en P4 3,0E og har idle på 37-40 grader. Hvordan er det med overklokking da? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg kjører settet på maskinen min. For øyeblikket ligger CPU (P43.2) temp på 26 grader. Jeg kjøler både CPU og GPU (R9800PRO). Jeg er vel egentlig kjempe fornøyd, men har i det siste fått et problem. Det virker som om pumpen har løsnet litt inne radiotoren slik at det kommer en ubehagelig skurre-lyd. Er redd jeg må tømme hele saken og feste pumpen/stramme noen skruer... EDIT: Jeg fikk også en ny vannstrøm indikator i posten her om dagen. (Uten at jeg har bedt om det fra Microplex. ) Regner med det er rapportert om noen problemer med de første strøm indikatorene som ble levert. Denne er ihvertfall langt langt mer solid. Endret 11. august 2004 av oblivian Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Overklokker noe men ikke nå i denne varmen Lenke til kommentar
ChNPP Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Jeg kjøpte dette settet rett og slett fordi det ser både tøft og stilig ut, og kommer bra ut i flere tester. Selv om du lager et mål med hendene dine, kommer du helt sikkert til å tenke "Åj.. var den så stor!" når du åpner pakka I tillegg til zalman settet, gpu kjøleren inkludert, monterte jeg en ProCore radiator og 12cm vifte for noen dager siden, pluss ei smøre runde med arcticsilver 5, det gjorde store utslag på de få testene jeg har gjort! Jeg kjører med P4 2.4 / 400MHz (klokket 2.7GHz/452MHz) og Radeon 9800 pro (litt klokket). Temperaturene mine målt med M.Monitor ligger på ca 40-42c idle, og høyeste temp under test var 48c. Det eneste jeg kan garantere 100% er at du kommer til å få spørsmålet "hva er er den store blå greia ved siden av pcen din" :!: Endret 16. august 2004 av McArian Lenke til kommentar
ChNPP Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg kjører settet på maskinen min. For øyeblikket ligger CPU (P4 3.2) temp på 26 grader. Jeg kjøler både CPU og GPU (R9800PRO). Du mener 26 grader over rom temperatur ikke sant? Hvis ja, blir min tilsvarende temp 21 grader (forrige post). Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg kjører settet på maskinen min. For øyeblikket ligger CPU (P4 3.2) temp på 26 grader. Jeg kjøler både CPU og GPU (R9800PRO). Du mener 26 grader over rom temperatur ikke sant? Hvis ja, blir min tilsvarende temp 21 grader (forrige post). Nei, over 0. Altså, 26 grader celsius. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Mye støy av dette da? Ingenting, kun pumpa som gir "lyd" fra seg, men etter hva jeg har lest må du legge øret inntil røret ( I was a poet and didn't know it ) for å merke dette. Har meget lyst på et slikt sett selv. Lenke til kommentar
corky Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tror jeg må skrape sammen 2000kr og kjøpe denne vannkjølingen. Har en cpu vifte på 20db og VGA silencer, men vil helst ha disse bort...ødelegger liksom lydbildet litt når man spiller musikk. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 idle regner jeg med? Ja, etter 12 timer med Doom 3 var den oppe i 33 grader. Lot Lock On replays stå å surre i 24 timer. Da kom den opp i 35 grader. Holder lenge for meg. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tror jeg må skrape sammen 2000kr og kjøpe denne vannkjølingen. Har en cpu vifte på 20db og VGA silencer, men vil helst ha disse bort...ødelegger liksom lydbildet litt når man spiller musikk. Prisen på 2000 ljuger litt om du er ute etter å bli kvitt all støy. Skal du vannkjøle for å fjerne støy må du nok vannkjøle hele veien. Harddisker, PSU osv. Kommer nok fort opp i 3-4000. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Mye støy av dette da? Ingenting, kun pumpa som gir "lyd" fra seg, men etter hva jeg har lest må du legge øret inntil røret ( I was a poet and didn't know it ) for å merke dette. Har meget lyst på et slikt sett selv. Radiatoren/pumpa høres i utgangspunket ikke. Du må som sagt legge øret inntil. Likevel, hos meg virker det som pumpa har løsnet litt eller noe. Den lager veldig mye (og svært ubehagelig) lyd. Jeg må nok tømme radiatoren og feste pumpa ordentlig. Mener jeg leste et sted at andre har opplevd det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå