Radial Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kanonbra! Du kan brenne brødskiver med den DVDbrennern, så cd-plater er ikke noe problem Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Overdox: Gå for det oppsettet du kom med selv sist. Du trenger IKKE en ekstra CD-brenner. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Mamma sa at jeg måtte ha noe vifte eller avskjølings greier... Er helt n00b på akkurat det. Må jeg ha sånne ting også?? Å det er ikke helt sikkert om jeg skal ha det kabinettet... Jeg prøver og finne noen kulere... Endret 11. august 2004 av Overdox Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Mamma sa at jeg måtte ha noe vifte eller avskjølings greier... Er helt n00b på akkurat det. Må jeg ha sånne ting også?? Nei. Du har valgt BOXED-versjonen av prosessoren, hvilket betyr at den levers med CPU-kjøler. Endret 11. august 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Mamma sa at jeg måtte ha noe vifte eller avskjølings greier... Er helt n00b på akkurat det. Må jeg ha sånne ting også?? Å det er ikke helt sikkert om jeg skal ha det kabinettet... Jeg prøver og finne noen kulere... Mammaen din er ikke så dum. Ja, det hadde vært smart å kjøpt noen vifter. Husker jeg ikke feil så er det plass til to 80x80mm vifter (1 framme og 1 bak) i det kabinettet som du hadde valgt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Synes dere dette kabinettet er bra eller kult? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2615 . Det står at den har 2 vifter. Endret 11. august 2004 av Overdox Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det Tsunami kabinettet er helt topp. Ta det! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det Tsunami kabinettet er helt topp. Ta det! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Det Tsunami kabinettet er helt topp. Ta det! Ok, da tar jeg den! Blir det sånne blå lys når jeg har den på? Jeg må vel ikke modde den? Den var så kul med de blå lysene! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har ikke sett det "live", men antar sterkt at de lysene er orginale. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Okay, så da trenger jeg ikke kjøpe andre vifter når det er vifter i denne bak og foran? Å jeg trenger ikke noen avkjølinger når jeg skal ha denne prosessoren. Fordi det er BOXED med CPU avkjøler. Å jeg trenger ikke noe annet strømforsyninger når jeg skal ha denne Bare for og være sikker Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Okay, så da trenger jeg ikke kjøpe andre vifter når det er vifter i denne bak og foran? Å jeg trenger ikke noen avkjølinger når jeg skal ha denne prosessoren. Fordi det er BOXED med CPU avkjøler. Å jeg trenger ikke noe annet strømforsyninger når jeg skal ha denne Bare for og være sikker Alt du sier er korrekt Dette blir Briefe-PC! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Er Corsair TWINX1024-3200XLPRO så veldig bra egentlig? Burde jeg heller kjøpe OCZ? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277984&hl= - Her sier de at Corsair kortet ikke er noe bra valg... Burde jeg finne en annen skjerm? Den jeg har tenkt og kjøpe nå har 25ms i etterslep. En fyr jeg pratet med sa jeg burde skifte skjerm kanskje siden når jeg skal spille mye og se på film... Er dere enige at jeg burde bytte? Hvis så, har dere noen anbefalinger til andre skjermer? Endret 11. august 2004 av Overdox Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) En ting: Ikke kjøp PRO utgaven. Det er bare sløsing av penger. De vanlige XL-brikkene er like bra. Edit: *banke seg i hodet og konsentrere seg mer når han skriver* Endret 11. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Tja, Corsair brikkene er mer en bra nok ja, men du klarer deg sikkert med noe billigere også ja... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Kan noen please svare på skjerm spørsmålet mitt 3 poster over? Endret 11. august 2004 av Overdox Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Tja, Corsair brikkene er mer en bra nok ja, men du klarer deg sikkert med noe billigere også ja... Ok, da kjøper jeg bare Corsair, men ikke PRO... siden ahpadt sa at de vanlige var like brae... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Hmm... Jeg blir litt usikker her. Skal jeg ha Gainward Geforce? Her skreiv en i siste post at det var noe galt med gainward kortene http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=280557 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er Corsair TWINX1024-3200XLPRO så veldig bra egentlig? Burde jeg heller kjøpe OCZ? Den rammen er sikkert bra. Jeg tok denne, og er veldig fornøyd. Burde jeg finne en annen skjerm? 17" lcd skal jo vanligvis egne seg bedre enn 19" når det gjelder spilling, særlig hvis du spiller en del 'raske' spill som FPS. Men Philips 190S5CS har jo fått svært god kritikk. Den er også billigere enn den du har valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå