Gå til innhold

Ny PC til 25000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma sa at jeg måtte ha noe vifte eller avskjølings greier... Er helt n00b på akkurat det. Må jeg ha sånne ting også??

Å det er ikke helt sikkert om jeg skal ha det kabinettet... Jeg prøver og finne noen kulere...

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Mamma sa at jeg måtte ha noe vifte eller avskjølings greier... Er helt n00b på akkurat det. Må jeg ha sånne ting også??

Å det er ikke helt sikkert om jeg skal ha det kabinettet... Jeg prøver og finne noen kulere...

Mammaen din er ikke så dum. :p

Ja, det hadde vært smart å kjøpt noen vifter. Husker jeg ikke feil så er det plass til to 80x80mm vifter (1 framme og 1 bak) i det kabinettet som du hadde valgt.

Lenke til kommentar

Er Corsair TWINX1024-3200XLPRO så veldig bra egentlig? Burde jeg heller kjøpe OCZ?

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277984&hl= - Her sier de at Corsair kortet ikke er noe bra valg... :dontgetit:

Burde jeg finne en annen skjerm? Den jeg har tenkt og kjøpe nå har 25ms i etterslep. En fyr jeg pratet med sa jeg burde skifte skjerm kanskje siden når jeg skal spille mye og se på film... Er dere enige at jeg burde bytte? Hvis så, har dere noen anbefalinger til andre skjermer?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Er Corsair TWINX1024-3200XLPRO så veldig bra egentlig? Burde jeg heller kjøpe OCZ?

Den rammen er sikkert bra. Jeg tok denne, og er veldig fornøyd.

Burde jeg finne en annen skjerm?

17" lcd skal jo vanligvis egne seg bedre enn 19" når det gjelder spilling, særlig hvis du spiller en del 'raske' spill som FPS. Men Philips 190S5CS har jo fått svært god kritikk. Den er også billigere enn den du har valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...