ARio Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg var ikke helt sikker om jeg skulle legge dette inn i Webdesign forumet eller her, men valgte her siden det hadde noe med php å gjøre... Dette er include scriptet: <? /* Include Files *********************/ include("layout.php"); /*************************************/ ?> <b>CONTENT</b> Og dette er en del av layout.php: <table width="100%" border="0" cellspacing="3" cellpadding="3"> <td align="left" valign="top"> <div align="center"> <p align="left"> </p> </div> <div align="center"> <p align="left"><font size="2" face="Arial"><br> </font> </p> </div></td> </table> Det jeg vil(hvis det er mulig) er å plassere <b>CONTENT</b> inni tabellen, ikke under den. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 du kan jo bare skrive rett inn i fila da.... men siden jeg rergner med du har tenkt på det, og ikke vil gjøre det sånn, så kan du bruke templates. sette en variabel i layout.php og si at den variabelen skal være lik "<b>content</b> søk på google eller noe for å lære om templates Lenke til kommentar
ARio Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Takk for hjelpen, skal prøve ut det der med templates. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Eller dele fila i 2? Du tar den første delen helt til der du vil <b>CONTENT</b> skal starte og resten i en annen fil. Så bare inkluderer du 2 filer? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg antar at jobben blir en del enklere hvis du kutter ut tabellene, og skriver strukturbasert HTML. Det fører til mye mindre kode, og i beste fall trengs ikke koden å endres i et designbytte. Lenke til kommentar
ARio Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg sitter på en annen PC nå, men skal prøve det du sa smoothie senere. Hvordan skriver man strukturbasert HTML? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Driter i tabels til layout Webdesignforumet har en sticky med mange linker om hvordan du lærer deg å bruke CSS og <div>'s til layout på siden din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå