Kizzaz Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Tror dere at Valve vil lage mer basert på HL2 motoren? Når hl2 kommer vil vi nok se om det er mulig, men Valve har vel ikke sagt noe? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sikkert, sikkert... De gjør vel alt for presse mere penger ut av Half Life franchisen. Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det kommer vel sikkert de samme spilla som til half life, som lord_vivec9 tror jeg neppe de vil gå glipp av de pengene Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Alle versjonene vil bli "Source Powered". Dette gjelder: - Half Life - Oposing Force - Blue Shift - Day of Defeat - Counter Strike Men ikke ta mitt ord på det. Jeg har ikke kilder som kan bekrefte dette. Men eneste jeg kan bekrefte er Counter Strike og Half Life. Men det skulle ikke komme som noen overraskelse om alle blir portet. De som bekymrer seg om at Valve ønsker pengene dine, de vil ikke koste like mye som nye spill må dere vel skjønne. Counter Strike Source vil følge med Half Life 2 når du kjøper det. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Day of defeat er hva for noe...? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) DAy of defeat er en mod/ekstrapakke til half life som man springer rundt som soldater fra 2. verdenskrig alliert/tyskere. http://www.dayofdefeatmod.com Endret 9. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 syns DoD skildrer bykrig mye bedre enn BF... uten kjøretøyene selvsagt. BF blir for oversiktlig, og altfor lett og infiltrere inn i basen til fienden. I DoD føler man seg konstant skutt på og springer mellom dekning, i BF er d stort sett spring til et spawn og slåss... ikke misforstå jeg digger begge deler, men hver på sin måte. ontopic: håper valve gjør skikkelig arbeid med og "oppdatere" mods og Expansions, muligens legger noe ekstra snadder til Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Først må de få ferdig Half-Life 2 før de kan begynne å tenke på noe eventuel oppgraderingspakke. Det blir sikkert å komme noen, men kanskje ikke akkurat Opposing Force. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er DoD fortsatt gratis? Bruker steam, men når jeg vil starte\installere DoD, så må jeg taste inn serial. Serialen min virker til CS, men ikke til DoD. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) DOD er jo blitt et spill du kan kjøpe i butikken nå, men har du cd-key til DOD, CS eller HL skal du kunne spille alle spill på steam utenom condition zero. Jeg brukte i hvert fall min hl key til til steam, da kunne man spille alle utenom condition zero. så jeg skulle tro det går om du har cd-key til de nevnte Endret 17. august 2004 av luser32 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Alle versjonene vil bli "Source Powered". Dette gjelder: - Half Life - Oposing Force - Blue Shift - Day of Defeat - Counter Strike Men ikke ta mitt ord på det. Jeg har ikke kilder som kan bekrefte dette. Men eneste jeg kan bekrefte er Counter Strike og Half Life. Men det skulle ikke komme som noen overraskelse om alle blir portet. De som bekymrer seg om at Valve ønsker pengene dine, de vil ikke koste like mye som nye spill må dere vel skjønne. Counter Strike Source vil følge med Half Life 2 når du kjøper det. Jeg har hørt at alle de spillene er med i en "Collectors edition" som koster mer enn den andre versjonen med kun hl2 og cs2. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Alle versjonene vil bli "Source Powered". Dette gjelder: - Half Life - Oposing Force - Blue Shift - Day of Defeat - Counter Strike Men ikke ta mitt ord på det. Jeg har ikke kilder som kan bekrefte dette. Men eneste jeg kan bekrefte er Counter Strike og Half Life. Men det skulle ikke komme som noen overraskelse om alle blir portet. De som bekymrer seg om at Valve ønsker pengene dine, de vil ikke koste like mye som nye spill må dere vel skjønne. Counter Strike Source vil følge med Half Life 2 når du kjøper det. Jeg har hørt at alle de spillene er med i en "Collectors edition" som koster mer enn den andre versjonen med kun hl2 og cs2. Ja det kan godt hende.... men det blir nok annonsert mer offisielt etterhvert under lanseringen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har også hørt at begge versjonene blir sluppet samtidig.(?) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Alle versjonene vil bli "Source Powered". Dette gjelder: - Half Life - Oposing Force - Blue Shift - Day of Defeat - Counter Strike Glemte du ikke Team fortress der? Team Fortress 2 har jo vært en plan, nesten FØR hl2 ble annonsert! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 [iC' date=18/08/2004 : 18:48] Glemte du ikke Team fortress der? Team Fortress 2 har jo vært en plan, nesten FØR hl2 ble annonsert! Ja Team Fortress 2 kommer også... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 så en video fra team fortress2 for flere mange år siden... hva skjedde egentli med d? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 så en video fra team fortress2 for flere mange år siden... hva skjedde egentli med d? De som utviklet det såg hva Source motoren skulle kunne gjøre og ventet til den ble ferdig.. derfor vil det komme nå snart med Source motoren. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 så en video fra team fortress2 for flere mange år siden... hva skjedde egentli med d? De som utviklet det såg hva Source motoren skulle kunne gjøre og ventet til den ble ferdig.. derfor vil det komme nå snart med Source motoren. så den videoen for minst 3 år siden hvis jeg ikke husker helt riv ruskende galt... ? litt lang tid og utsette d... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå