fxwz Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Vel.. hun vurderte å kjøpe seg en acer ferrari 3200...men fant ut at den ble nok for dyr... Så derfor skulle hun skaffet seg en annen "fancy" bærbar.. Trenger vel disse spesfikasjonene 2.0ghz 512 ddr et ganske bra skjermkort radeon 9600/9700 kanskje. Wlan Nettverks kort Modem USb helst 12' skjerm hvis ikke kan dere droppe fancy og spesfikasjonene og bare skaffe en spillbar bærbar med 12' skjerm Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hvis ikke kan dere droppe fancy og spesfikasjonene og bare skaffe en spillbar bærbar med 12' skjerm Finnes ikke mye av spillbare maskiner med 12" skjerm.... Vurder heller en med 14" SXGA+ oppløsning og Radeon9700 skjermkort. Lenke til kommentar
ArneT Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis ikke hun skal bruke den i jobbsammenheng sammen med spesial program kan jo hun se på Powerbook 12,1" NOK 14.990,00 (NOK 12.088,71 ekskl. mva.) 12,1-tommers TFT-skjerm 1024 x 768-oppløsning 1,33 GHz PowerPC G4 256 MB DDR333-hukommelse 60 GB Ultra ATA/100-harddisk NVIDIA GeForce FX Go5200 (64 MB DDR) Tastatur i full størrelse 10/100BASE-T Ethernet FireWire 400 Innebygd AirPort Extreme-kort og Bluetooth Mini-DVI ut PS: jeg så på slutten av topicen at den skulle brukes til spill. Jeg mistenker at du skal finne en bærbar til din mor som DU skal spille med. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sikkert... og da er dette; NVIDIA GeForce FX Go5200 (64 MB DDR) ... bare tull Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 JA... jeg har nok tenkt å bruke den selv å ja... Så dere mener at man ikke får tak i bærbar med 12'skjerm som man kan spille cs med bortsett fra powerbook? Lenke til kommentar
ArneT Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Apple anbefales ikke til å spille på. Der ligger de litt etter PC. Det er vanskelig å få en spillbar 12,1" Tundra 1551 har rimelig bra CPU, men dårlig skjermkort. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Vel så er det slik at DX ikke finnes i mac verdene, og at det er et relativt ok Open gl kort. Selv om du må opp i 15" for å få 9700 128MB kortet fra apple. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hva tror dere om denne da http://www.efast.no/prodSearch.asp?IT=1073...lAction=details Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 den selges jo på psdata også men den er mye dyrere.. kanskje de har forskjellige spesifiksjoner? http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=107...lAction=details eler hva tror dere? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Den har integret skjermkort, og da vil det si at den ikke passer til spilling. Men CS burde gå greit, men andre krevende spill kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg ligger ikke stabilt på 100 fps i cs med 9700 128 mb og en kamerat ligger mellom 60 og 100 fps med 9000 64 mb, så cs skal ikke undervurderes. Prosessorene i bærbare er for svake. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 @Trådstarter; Nå beror alt litt på hva din mor _egentlig_ skal bruke maskinen til. Om hun absolutt vil ha en fancy maskin, samt 12", og den eneste grunnen for at det skal være en spillemaskin, er at DU skal spille, vil jeg anbefale en PowerBook 12". Før jeg fikk min PB, spillte jeg endel - både CS og andre spill, men etter at jeg fikk PB'en, har jeg så og sei ikkje spillt. Har testet endel spill, slik som Call of Duty, UnrealTournament 2k4, WC3, Jedi Academy, Aliens vs. Predator, osv. Samtlige nevnte spill kjører hakkfritt på PB'en, og kan i tillegg linke med folk som har windows. Utover spillingen, er PowerBook'en det mest fancy og stilrene du kan få tak i innenfor det bærbare markedet. I tillegg er maskinen spekket med bare positive ting; Stabilt som fjell, bluetooth, 54mbps wifi, full størrelse på tastatur (ingen knoting med små taster), 5 timer batteritid (avhenger litt på hva du bruker - wifi, bluetooth, etc) og en hau med mer tekniske specs (se signaturen min - merk at jeg har 1gb mer minne enn den leveres med originalt). ..og siden det er blitt nevnt at hakkfritt CS på bærbar ikke helt går, forsvinner vel hovedargumentet til trådstarter om å kjøpe PC for å spille - de fleste kule spill som er kommet til PC (som kjører hakkfritt på bærbar PC), finnes nå også på MAC - og kjører dermed også hakkfritt på ein PB. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 den selges jo på psdata også men den er mye dyrere..kanskje de har forskjellige spesifiksjoner? http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=107...lAction=details eler hva tror dere? Den du linker til er en barebone versjon. Du trenger CPU, disk, minne osv osv i tillegg. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 den selges jo på psdata også men den er mye dyrere..kanskje de har forskjellige spesifiksjoner? http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=107...lAction=details eler hva tror dere? Den du linker til er en barebone versjon. Du trenger CPU, disk, minne osv osv i tillegg. Nei, det gjør han aldeles ikke. Maskinen han linker til er en fullverdig laptop. Ingenting mangler. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes 1551 ser "snedden" ut. Ultraportabel med bredskjerm høres unektelig riktig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå