oleredv Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har en Nokia 6230 som eg er storveis fornøgd med.... Men så i går så tenkte eg at eg skulle ta ut noken av bilda frå telefonen og få desse over på pc'en. Men her blei det problem.... Med telefonen følger jo Nokia sin PcSuite 5.8 og eg har en ir-adapter på pc'en så sånn sett så burde alt ligge til rette. Men problemet startar når eg skal bruke Nokia Phone Browser. Når eg skal inn i galleriet under 6230 får eg feilmeldinga "operasjonen kunne ikke fullføres". Og ergo får eg ikkje tilgang til der filene ligg! Har også prøvd å sende bilda frå telefonen via ir, men heller ikkje dette fungerer... Det snodige er at content copier og audio manager fungerer heilt fint og dermed så har eg jo bevis på at det fungerer både å sende filer til telefonen, samt å hente info frå den. Håpar nokon har råd, eventuelt alternative program så kan brukast til dette formålet! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 visst du skal ha tak i minnekortet, så må du enten formatere det eller gi minne kortet nytt navn.. jeg hadde samme problemet med blåtann, men da formaterte jeg bare kortet og vips så f ungerte alt Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 gi minne kortet nytt navn.. Det var dette som skulle til ja.... takker så masse for hjelp..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå