Novec Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Det er ikke noen stor hemmelighet at skikkelig kjøling må til for å overklokke, og det er ikke alltid svære kjøleribber med ditto vifter er det beste. For de virkelig høye hastighetene må vi ty til mer eksotiske kjøleløsninger... Les videre her! Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Gleder meg til vannkjølings guiden kommer har nemlig tenkt til å kjøpe vannkjøling med peltier og danger den maze til p4 så jeg håper det blir litt info om kondens i den guiden Lenke til kommentar
Inkontinentus Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 gleder meg til artikkelen om casemodding jeg Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Litt skuffa over denne artikkelen, stor egentlig litt lite om selve overklokkinga, mest om vann - folk flest har faktisk luft :sad: Ser frem til casemoddgoiden! Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Folk flest får gå over til en ny fase av livet da..=D Vann skal til! :wink: senke maskina i fluorinert vann frister så innerst i satan i helvette! =P (ops..sorry) Men, kan ikke maskina bli for kald? har nettopp fått vite at vannkjøling + peltier på 170w++ kan skade P4 NW'n? Nok pc-prat.. Har jo et kabinett som skal sages i! (Kjøpt meg 3stk spotlights ) Lenke til kommentar
elysium Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 En 170W peltier er mye for en p4 på stock speed. Peltieren trenger en viss varme for fungere. Et generelt tips ville være å aldri kjøre en peltier kjøler på stock speed. Den skal overklokkes!!!!! elysium Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Elysium: Hva er det du babler om? Jeg har selv kjørt peltier elementer uten last, og de virker aldri bedre en akkurat da! Lenke til kommentar
klo Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 ser fram til guidene som kommer.. men hvor får jeg tak i denne tanken? så fet ut http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...r/pics/tank.jpg :> Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 ser ut som tanken som følger med coolance-kabinettet.. forøvrig en meget bra artikkel.. visste alt før, men hvis jeg var grønn innenfor emnet, ville nok artikkelen vært til stor hjelp. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 20:04, klo skrev:ser fram til guidene som kommer..men hvor får jeg tak i denne tanken? så fet uthttp://www.overklokking.no/guides/nybegynn...r/pics/tank.jpg:> Den tanken er en del av Senfu`s watercooler II, ogselges på http://www.kylning.com. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Litt pirking kansje, men vanlig frostvæske er basert på glykol, ikke på alkohol. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: [email protected] skrev (2002-04-29 21:32):Litt pirking kansje, men vanlig frostvæske er basert på glykol, ikke på alkohol. pirk i vei du, men glykol er da en alkohol. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-04-29 14:06, Socratex^ skrev:Litt skuffa over denne artikkelen, stor egentlig litt lite om selve overklokkinga, mest om vann - folk flest har faktisk luft :sad:Ser frem til casemoddgoiden! Denne delen er kun om vannkjøling og ekstremkjøling, så hvis du forventet luftkjøling skjønner jeg godt at du er skuffa :wink: Forrige del, "Jakten på kulda", omhandlet stort sett luftkjøling. Tip: Flurinert er ikke en umulighet Lenke til kommentar
oceana Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Nå vet jeg ikke om noen har nevnt dette tidligere i denne thread'n, men fluorinert fra 3M koster skjorta. Som ansvarlige for artikkelen har jeg også lest om typen som kjøpte 10 gallons med fluroinert, helte det i en isopor kasse, og brukte (tror jeg) nitrogen i rør for å kjøle ned væsken... mener å huske han betalte 1000 $ bare for fluorinert.... noe som blir endel norske kroner...:sad: Men uansett, lykke til vis dere skulle finne på å teste dette sykt råe stoffet :smile: mvh oceana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå