Gå til innhold

Nybegynnerguiden, del 4

Anbefalte innlegg

Det er ikke noen stor hemmelighet at skikkelig kjøling må til for å overklokke, og det er ikke alltid svære kjøleribber med ditto vifter er det beste. For de virkelig høye hastighetene må vi ty til mer eksotiske kjøleløsninger...

Les videre her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk flest får gå over til en ny fase av livet da..=D Vann skal til! :wink:

senke maskina i fluorinert vann frister så innerst i satan i helvette! =P (ops..sorry)

Men, kan ikke maskina bli for kald? har nettopp fått vite at vannkjøling + peltier på 170w++ kan skade P4 NW'n?

Nok pc-prat.. Har jo et kabinett som skal sages i!

(Kjøpt meg 3stk spotlights :grin: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-04-29 14:06, Socratex^ skrev:

Litt skuffa over denne artikkelen, stor egentlig litt lite om selve overklokkinga, mest om vann - folk flest har faktisk luft :sad:

Ser frem til casemoddgoiden!

Denne delen er kun om vannkjøling og ekstremkjøling, så hvis du forventet luftkjøling skjønner jeg godt at du er skuffa :wink: Forrige del, "Jakten på kulda", omhandlet stort sett luftkjøling.

Tip: Flurinert er ikke en umulighet

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om noen har nevnt dette tidligere i denne thread'n, men fluorinert fra 3M koster skjorta.

Som ansvarlige for artikkelen har jeg også lest om typen som kjøpte 10 gallons med fluroinert, helte det i en isopor kasse, og brukte (tror jeg) nitrogen i rør for å kjøle ned væsken...

mener å huske han betalte 1000 $ bare for fluorinert....

noe som blir endel norske kroner...:sad:

Men uansett, lykke til vis dere skulle finne på å teste dette sykt råe stoffet :smile:

mvh oceana

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...