Arctic Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei & hå Jeg vet dette er å banne i kirka...Men jeg må ha noe til under 1100 kr. (kommer til og kjøpe et skikkelig kamera om et år) Jeg skal bare bruke det til og fotografere tekniske løsninger i forbindelse med PC-modding, og andre petter smart løsninger som jeg pusker med på hobbybasis. Altså ikke mennesker og natur. Jeg hadde foretrukket et kamera med minst mulig nærgrense, slik at jeg kan ta detaljerte nærbilder. Batterikapasiet, lagringskapasiet osv. spiller mindre rolle. Hva anbefales? Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hva syntes du om dette : Se det på: http://www.mustek.com.tw/html/prod_camra/g...gsmartmini2.htm - Det kan kjøpes hos http://w3.tildedata.com/www/webshop/produk...d=111&PkatId=25 - De har det ikke på lager akkurat nå - men ventes snart inn - pris under kr. 1000 Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg så akkurat et Canon A40 for 1500 på qxl... Det lureste du kan gjøre, er å vente så lenge som mulig... Det sparer du ganske mye på... Prisene raser :smile: Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Skitbillig....... Tja, kjøpte et Agfa CL18 på Tybring Gjedde til kr 800,- Dette kan også brukes som web-camera, samt kobles opp mot tv'n for visning av bildene der. Det har ikke ut-tagbart minnekort, men du kan justere bildekvaliteten ved enten å lagre 16 (best kvalitet)eller 32 bilder. Kamera er greit nok, har litt dårlig bliz og gir generelt selvfølgelig ikke optimale bilder. Jeg sier "selvfølgelig" fordi det er billig og enkelt. Men jeg falt for alle funksjonene, samt at det var rimelig og at jeg trengte et enkelt kamera til enkel fotografering av ting og tang. Mulig dette kan være noe for deg. Alle nødvendige kabler fulgte med, samt programvare til PC'n. Mer info om kameraet finner du på agfa sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå