Gå til innhold

Hvorfor akkurat GTA?

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke skjønner er hvorfor GTA 3 kommer på nyhetene og blir omtalt som helt sykt og slikt..... Hvis de syntes GTA er SÅ ille, så hvorfor tar de ikke en titt på f.eks Postal2 ?!? Det er jo mye verre enn GTA, jovisst så dreper du uskyldige på begge spillene, men i Postal 2 så kan du pisse folk i trynet så de spyr, for deretter å slå av de hodet med spade!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhm, Postal 2 har også vært i nyhetene det. Også Manhunt og flere andre. GTA er bare ett av mange. Men det er derimot et veldig populært spill, så kanskje derfor du hra hørt om det så mye?

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er hvorfor GTA 3 kommer på nyhetene og blir omtalt som helt sykt og slikt..... Hvis de syntes GTA er SÅ ille, så hvorfor tar de ikke en titt på f.eks Postal2 ?!? Det er jo mye verre enn GTA, jovisst så dreper du uskyldige på begge spillene, men i Postal 2 så kan du pisse folk i trynet så de spyr, for deretter å slå av de hodet med spade!

Tror egentlig postal 2 har vært i medias søkelys, men for min del syns eg slik vold blir for patetisk at det egentlig skal være noe debatt om!

Men at det er mer snakk om GTA kan jo være for det at spillet har rettet seg mot flere grupper, større spredning, ikkje vet eg!

Lenke til kommentar

Det er fordi GTA Vice City har solgt i over ti millioner eksemplarer, mens Postal-spillene neppe har solgt mer enn noen få hundre tusen. GTA-spillene er i tillegg kvalitetsspill, mens Postal-spillene er møkkaspill bare laget for å sjokkere. Volden i en kvalitetsfilm med stor publikumsappell er mer interessant å diskutere en volden i en B-film laget bare for å sjokkere.

Lenke til kommentar
Tror egentlig postal 2 har vært i medias søkelys, men for min del syns eg slik vold blir for patetisk at det egentlig skal være noe debatt om!

Enig med deg, Postal 2 er bare komisk, alt for useriøst til å sjokkere spør du meg.

Når det er sagt synes jeg ikke noen av de utgitte spillene jeg har prøvd har vært grunnlag for noen diskusjon angående sensur og bannlysning. Og ja, jeg har prøvd Soldier of Fortune spillene, GTA, Manhunt, Postal 1 og 2.

Endret av odex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...