Gå til innhold

Kranglet om Xbox - 6 drept

Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG!

Minner meg litt om en hyperaktiv gutt som gikk i paralellklassa mi på GK elektro;

Han var tidlig ute med å skaffe seg Xbox og var relativt stolt over det, og skrøt sikkert litt av det og som resultat av det var det en som sa at PS2 var bedre. Dette skal han vistnok ha blitt såpass sint over at han hadde kommet seg på en eller annen bru og truet med å hoppe! LOL!

Lenke til kommentar

ja om dere har sett filmen "bowling for columbine" så finner man ut at hele landet er sykt. de har hele 10 ganger så mange skuddsofre enn andreplassen på verdenstoppen.

om dere ikke har sett den filmen anbefaler jeg det. endrer synet på statene ganske drastisk.

EDIT:

LOL jeg skrev bowling for concubine, ikke columbine....concubine er jo noe annet... :)

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Grunnen til at de har så mange skuddvekslinger og drap er den enorme tilgangen til våpen....Hadde myndighetene fått orden på det, ville den negative statestikken forbedret seg ekstremt

tror heller d er hva som foregår oppe i hodene til amerikanere...

Lenke til kommentar
Grunnen til at de har så mange skuddvekslinger og drap er den enorme tilgangen til våpen....Hadde myndighetene fått orden på det, ville den negative statestikken forbedret seg ekstremt

Unnskyld min gode mann, men det er nok ikke sant.

I Canada har de like god tilgang på våpen, men merkelig nok så er det ikke i nærheten så mange dødsfall i den gården som i USA.

Som sagt før, se filmen Bowling for Columbine, og du vil se lyset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...