Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ble overrasket over at det var i USA det skjedde.Det foregår så my rart der og de drepe jo for den minste ting Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sjuke nyheter overgår seg selv igjen.. Jeg forstår det bare ikke.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 drepe noen bare fordi de har stjålet noen klær og et x-box spill (visst de hadde det da) . Psyko deluxe! verda blir verre og verre!! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er jo den greia hvor de sa på nyhetene at det handlet om en seriemorder.. Sjukt.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sykt ja. At de kan slå noen til døde med ett balltre bare pga. uenighet om en xbox, er ufattelig.... Lenke til kommentar
melloR Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Moralen er at man aldri skal ha noe med X-box å gjøre. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Xbox: Worth fighting for! Samme krangel hadde aldri oppstått om en Gamecube eller PS2 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 OMG! Minner meg litt om en hyperaktiv gutt som gikk i paralellklassa mi på GK elektro; Han var tidlig ute med å skaffe seg Xbox og var relativt stolt over det, og skrøt sikkert litt av det og som resultat av det var det en som sa at PS2 var bedre. Dette skal han vistnok ha blitt såpass sint over at han hadde kommet seg på en eller annen bru og truet med å hoppe! LOL! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Xbox: Worth fighting for! Samme krangel hadde aldri oppstått om en Gamecube eller PS2 Ikke GC Da er man passe syk! lurer på hva de ville ha gjort for en bil jeg Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 lurer på hva de ville ha gjort for en bil jeg En bil er da ikke verdt en drit i forhold til en xbox! For noen i alle fall.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Only in America, only in America Utrolig..... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ja om dere har sett filmen "bowling for columbine" så finner man ut at hele landet er sykt. de har hele 10 ganger så mange skuddsofre enn andreplassen på verdenstoppen. om dere ikke har sett den filmen anbefaler jeg det. endrer synet på statene ganske drastisk. EDIT: LOL jeg skrev bowling for concubine, ikke columbine....concubine er jo noe annet... Endret 10. august 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Grunnen til at de har så mange skuddvekslinger og drap er den enorme tilgangen til våpen....Hadde myndighetene fått orden på det, ville den negative statestikken forbedret seg ekstremt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Grunnen til at de har så mange skuddvekslinger og drap er den enorme tilgangen til våpen....Hadde myndighetene fått orden på det, ville den negative statestikken forbedret seg ekstremt tror heller d er hva som foregår oppe i hodene til amerikanere... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Vel, det er vel ikke noen overaskelse med hvor det skjedde, Nå blir vel Xbox banned også, så selger de til utlandet fremdeles. (som med the Anarchist cookbook) Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Grunnen til at de har så mange skuddvekslinger og drap er den enorme tilgangen til våpen....Hadde myndighetene fått orden på det, ville den negative statestikken forbedret seg ekstremt Unnskyld min gode mann, men det er nok ikke sant. I Canada har de like god tilgang på våpen, men merkelig nok så er det ikke i nærheten så mange dødsfall i den gården som i USA. Som sagt før, se filmen Bowling for Columbine, og du vil se lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå