Octavian Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) hva skal man med filer med etternavn *.sfv ?? kom over det nylig... inbiller meg der er noe alla winace eller rar. noen som vet hva man skal opne de med? eventuelt hva de brukes til? Takk Endret 8. august 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Det er flashfiler. Åpne dem i internet explorer, eller last ned FlashMX fra Macromedia Edit: hmm, nei, flashfiler heter .swf. Sikker på at det ikke var det du mente? .sfw er iallefall et bildeformat for bilder av typen "Seattle FilmWorks" og sikkert noe annet også Endret 8. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 nei, det er ganske sikkert et arkiv, fordi det er mange små filer, med stigende tall, men samma fornavn. ganske identisk til et winace arkiv som er multivolum... eller diskspaning, husker ikke helt nanvet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Tja, test iallefall med å åpne dem i et bildeprogram eller nettleser. Er kanskje masse små bilder i en lang serie? Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 værken photoshop, paint, eller den greia i windows fikk noe fornuftig ut av det... og åpne i IE funker heller ikke. Lenke til kommentar
eught Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er ikke .sfv du mener? Det er en fil som vanligvis ligger ved multivolume-arkiver. Man bruker da et eller annet program (jeg liker hksfv) som bruker denne filen til å sjekke CRC i samtlige volumes. Slik går det lett an å kontrollere at alle filene er ok før man begynner å extracte. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) eh, jo beklager, men jeg leste feil. jo filen er en *.SFV fil... men resten av filene heter blabla.001 blabla.002 osv men målet er fremdeles og få extracte arkivet, så hvordan gjør jeg det? Endret 8. august 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Fikk det til, det er et winrar arkiv, brukte et program http://go.to/traction det gjorde om etternavna og slo sammen filene til en stor fil. som kunne åpnes i winrar. på linken kan en 15 dagers trail lastes ned. hvis noen skulle møte på samme greia. nå hører det med til historien at inholdet i arkivet var av null interesse... -sigh- Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Erm, du trenger ikke noe program for å åpne "blablabla.001" osv i WinRAR. Bare til å høyreklikke på de, velge Open In og velge WinRAR. Som sagt er .sfv-fila kun for å sjekke at det ikke er noen korrupte arkiver og du åpner fila i f. eks QuickSFV Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er bare en slags sjekk fil ved f.eks nedlasting av et flertall .rar filer Du vil finne en slik fil i mange bittorrent-er, den sjekker om alle filene inneholder det de skal rett og slett. kan ikke kjøre eller åpne filen såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå