Gå til innhold

Anarchy Online Register pronlemer

Anbefalte innlegg

Jeg her lasta ned Trial versjonen av Anarchy online. MEn når jeg skal spille det, må jeg har log in navn og passord.

Så prøver jeg å registrere meg, men da må jeg har en Game key. Jeg har ikke det når jeg ikke har kjøpt spillet.

Hva skal jeg gjøre for å få spilt spillet?

Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du nå nok bruke et kreditt / debit kort og registrere en ny konto på siten. Jeg gjorde det akkurat nå. Så får du 7 dager gratis spilletid, og så blir det trukket for selve spillet (jeg valgte den største pakken og har forh. bestilt Alien invasion fra Spiderman) etter at perioden har utløpt.

Jeg tror ganske sikkert det er verdt det :) Slutter med Neocron (igjen) nå, har 3 kontoer der som jeg ikke engang får brukt, og AO blir billig i forhold i så måte.

Hvor spiller nordmenn mest i AO nå?

Lenke til kommentar

Pokker, jeg skrev et langt svar, og så forsvant det da en link ble åpnet i samme vinduet og av en eller annen grunn slettet cachen for foregående side så jeg ikke kunne gå tilbake :(

Anyways.. du må bruke et kreditt / debit kort når du registrerer prøveperioden. Det er helt normalt for MMORP spill, nesten alle gjør det slik fordi det er da enklere å få folk til å fortsette å spille.

Jeg har spilt siden registreringen, og har det virkelig gøy. Har møtt mange hyggelige medspillere og har nå begynt å utforske Shadowlands.

Spillet har bare kræsjet 1 gang for meg så langt, runtime error - skjedde like før jeg skrev dette, mens jeg var i Shadowlands. Gleder meg forresten til jeg får pakken med de nye leetaene og Alien Invasion (den utvidelsen har egentlig allerede startet i storylinen, sjekk forumet på anarchy-online.com, hemmelighetsskremmeri rundt styrtet romskip av ukjent opprinnelse).

Alt i alt virker AO å være mer solid enn noensinne før. Jeg kunne godt tenke meg å være med i en norsk clan, er på Rubi-ka 2 siden jeg var der første gang jeg spilte og. Har som sagt en doc og en atrox (enforcer). Begge lav level. Enforceren (Boulderhead) er lvl 15 såvidt jeg husker. Ikke at jeg bryr meg særlig om levels, mer om hva jeg må ha av skills for å bruke forskjellige ting. Bruker en petrified bone QL 10, og flyr rundt og dunker mobs i huet med den, funker greit så langt :D har tenkt litt på hvordan enforceren min blir på RP planet. Daddy big, daddy likes, daddy bohoo! o.s.v. Det er moro å spille slike digre bøller når man begynner å bli lei sofistikerte karakterer som krever en masse å holde gående (fra min tid i Neocron var jeg for det meste rifle spy og constructor).

Her er et par bilder (ikke fra Shadowlands).

Bilde en, introduksjonsområdet (legg merke til den utrolig stilige statuen rett frem).

Undertegnede med sin enforcer med nybegynner våpen

Samme kamp, annen vinkel

2 soler, ikke verst!

Mange flotte utsiktspunkter

Jeg vet ikke hvorfor, men det virker som screenshots tatt med verktøyet i AO blir kuttet i kantene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...