Gå til innhold

cat 4,7 kødder til 9800pro @ xt

8-Ball

Anbefalte innlegg

Installerte 4,7 men fikk etterhvert streker i grafikken som gjør at grafikken blir helt på tryne. Ser ikke ut som "vanlige" artifacts men lange streker, og i C&C generals så får jeg mange rengbuefarga firkanter som kryper langs bakken. Noen som har peiling hva dette er for no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ha en så gammel driver?? :hmm:

Gammel??

De har jo ikke sluppet nyere enn 4,8 offisielt og 4,9 beta ennå. Denne er ikke gammel denne. Har brukt 4,6 omega tidligere og gikk nettopp over til 4,7 omega, og da oppstod problemene.

Lenke til kommentar

Gammel??

De har jo ikke sluppet nyere enn 4,8 offisielt og 4,9 beta ennå. Denne er ikke gammel denne. Har brukt 4,6 omega tidligere og gikk nettopp over til 4,7 omega, og da oppstod problemene.

Jepp. 4.7 er bare dritt for å være ærlig.. får masse rare feil i diff spill. gleder meg til 4.8 :yes:

Lenke til kommentar

Gammel??

4.8 er ikke offisel enda den da men, så det er bare en uoffisiel 4.8 og en offisiel 4.9 beta som er ute og 4.9 betaen funker som plommen i egget på mitt 9700pro kort i hvertfall

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt problemer med cat 4,7 på mitt R9800Pro@XT

Er du sikker på at det ikke er sommervarmen som lager krøll for deg ?

Er ikke varmen som spiller inn. Kjører vannkjøling og ramsinks, tempen er kjempe grei.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt problemer med cat 4,7 på mitt R9800Pro@XT

Er du sikker på at det ikke er sommervarmen som lager krøll for deg ?

Er ikke varmen som spiller inn. Kjører vannkjøling og ramsinks, tempen er kjempe grei.

Det var visst kjølinga likevel.. :blush:

Vannblokka hadde mistet skikkelig kontakt med gpu´en..

Alt i orden nå.

Takk for alle som peøvde å hjelpe

8-Ball

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...